Web Analytics Made Easy - Statcounter

زینب دختر سردار قاسم سلیمانی با فرزند یکی از مقام‌های ارشد حزب‌الله لبنان ازدواج کرده است. خبر ازدواج زینب سلیمانی و سیدرضا صفی‌الدین را منابع رسمی تایید یا تکذیب نکرده‌اند ولی کاربران شبکه‌های اجتماعی در لبنان و ایران آن را به اشتراک گذاشته‌اند.

زینب مغنیه، خواهر شهید عماد مغنیه از ازدواج دختر سردار قاسم سلیمانی با پسر سیدهاشم صفی‌الدین، معاون اجرایی حزب‌الله لبنان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینب مغنیه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصویری از نام زینب سلیمانی و سیدرضا صفی‌الدین با نشان قلب و عشق به اشتراک گذاشت. بر این اساس، به نظر می‌رسد دختر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با پسر معاون اجرایی حزب‌الله لبنان ازدواج کرده است.

واکنش‌ها به ازدواج زینب، دختر سردار سلیمانی با سیدرضا صفی الدین

ازدواج زینب ازدواج دختر شهید سلیمانی در توییتر و شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های بسیار و متفاوتی مواجه شد. بعضی از کاربران ازدواج زینب سلیمانی و سیدرضا صفی‌الدین را تبریک گفته اند که و این رخداد را برای مردم ایران و لبنان مبارک خوانده‌اند. عده‌ای اما بر این عقیده‌اند که ازدواج زینب و سیدرضا سیاسی نیست و صرفاً یک ازدواج معمولی است.

عده‌ای اما از ازدواج زینب سلیمانی را پیش از ساگرد شهادت سردار انتقاد کرده‌اند و معتقدند که برای عروسی و  آغاز زندگی مشترک تا سالگرد درگذشت پدر باید صبر کرد.

به عقیده برخی نیز، اینکه دختر حاج قاسم عروس یکی از نزدیک‌ترین مقام‌ها به سیدحسن نصرالله (دبیر کل حزب‌الله لبنان) شده، از تشکیلاتی‌ترین و راهبردی‌ترین ازدواج‌های چند دهه اخیر است.

تعدادی از کاربران هم ازدواج و زندگی زینب دختر سردار سلیمانی را مسئله‌ای شخصی می‌دانند که نباید در مورد آن اظهار نظر کرد.

 

سیدهاشم صفی‌الدین که دختر شهید سلیمانی عروس او شد، کیست؟ سیدرضا صفی‌الدین فرزند سیدهاشم صفی الدین است که خیلی‌ها او را بعد از سیدحسن نصرالله نفر دوم حزب الله می‌دانند. هاشم صفی الدین بیش از ۵۰ سال سن دارد و مسئول شورای اجرایی حزب الله است که قوه مجریه حزب به حساب می آید و تمام مؤسسات پشتیبانی و مردمی حزب الله را اداره می کند.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مقام ارشد امنیتی روسیه و اسرائیل گغت و گو کردند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت روسیه امروز دوشنبه با «تساحی هنگبی» رئیس شورای موسوم به «امنیت ملی اسرائیل» گفت‌وگوی تلفنی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پاتروشف و هنگبی بر نیاز به خویشتن‌داری برای جلوگیری از تشدید درگیری در خاورمیانه تأکید کردند.

پاتروشف به رئیس شورای امنیت رژیم صهیونیستی اطلاع داد که روسیه از حل و فصل مناقشات فقط از راه‌های دیپلماتیک حمایت می‌کند.

پیشتر «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در گفت‌وگو با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرده بود و هدف قرار دادن نمایندگی های دیپلماتیک را غیر قابل قبول دانست

سرگئی لاوروف افزود: همه کشورها باید این گونه اقدامات را محکوم کنند. همچنین حملات اسرائیل علیه غیر نظامیان نیز باید از سوی کشورها محکوم شود.

کد خبر 844729 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه روسیه

دیگر خبرها

  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد
  • اقدام عجیب لیلا، دختر الهام علی‌اف و دوست‌پسر یهودی‌اش!
  • ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
  • لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان از زاویه پهپاد
  • لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • دو مقام ارشد امنیتی روسیه و اسرائیل گغت و گو کردند