Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ قرارگاه جهادی "دست سلیمانی" مستقر در بخش غیزانیه اهواز تا پایان مشکل آب منطقه و پایداری آب شرب مردم در منطقه حضور دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، قرارگاه جهادی "دست سلیمانی" از ابتدای بحران آب غیزانیه در دورترین و آخرین روستاهای بخش غیزانیه حضور داشته و در حال خدمات‌رسانی در حوزه عمرانی و حقوقی و حمایتی به مردم این منطقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهواز| نواسانات ارزی علت توقف دو سال پروژه آبرسانی به غیزانیه بود‌قرارگاه جهادی "دست سلیمانی" در غیزانیه مخازن بزرگ آب احداث کرداختصاص 20 میلیارد تومان برای تکمیل آبرسانی به "غیزانیه"

توزیع سبدهای معیشتی که با همکاری خیرین تهیه شده بین روستاییان و تهیه مخازن بزرگ برای تهیه آب از جمله اقدامات قرارگاه جهادی "دست سلیمانی" مستقر در بخش غیزانیه اهواز است.

انتهای پیام/341/ش

R41468/P/S6,57/CT16 بیشتر بخوانید... فاز نخست پروژه آبرسانی غیزانیه‌ افتتاح شد / استاندار خوزستان: آب به ۳۳ روستا رسید / فاز نهایی تا ۵۰ روز آینده تکمیل می‌شود گزارش تسنیم| قصه "شنبه‌های نامعلوم" این‌بار به غیزانیه رسید/کدام شنبه مشکل آب غیزانیه حل می‌شود؟ آب به روستاهای غیزانیه رسید / حجم انتقال آب ۲.۵ برابر شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه جهادی دست سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.
وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.
سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.
سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا