Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@06:18:30 GMT

گل گهر مقابل آسانسور صعود به رتبه یازدهم

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۲۶۹۵

گل گهر مقابل آسانسور صعود به رتبه یازدهم

گل گهر سیرجان برای اولین بار در این فصل از رقابت های لیگ برتر می تواند به رتبه یازدهم جدول رده بندی رسیده و فاصله اش را با انتهای جدول بیشتر کند.

به گزارش" ورزش سه" گل گهر در اولین سال حضورش در لیگ برتر حالا در یک موقعیت ویژه قرار گرفته است. در شروع رقابت های لیگ برتر بعد از تعطیلی حدود 4 ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا، همه نتایج تا این زمان به سود گل گهر رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیشب پارس جنوبی، ذوب آهن و پیکان باختند و شاهین شهرداری بوشهر هم مساوی کرد تا گل گهر این شانس را پیدا کند که برای اولین بار در زندگی اش رتبه یازدهم را تجربه کند.


این تیم از شروع لیگ برتر یک تیم قعرنشین بود اما در شش هفته آخر قبل از تعطیلات را با سه برد و سه مساوی پشت سرگذاشت و توانست خودش را از دو تیم اصلی سقوط کننده جدا کند.


گل گهر در حالی مقابل آسانسوری قرار دارد که می تواند این تیم را در این روزهای حساس دو پله بالاتر ببرد که کار دشواری پیش رو دارد. آنها امروز باید با سپاهان یکی از مدعیان لیگ برتر و در اصفهان بازی کنند آن هم در حالی که شاگردان قلعه نویی فقط به برد و کسب سه امتیاز دلخوش هستند.

 


با این وجود برخی آمار امیدوار کننده ای هم برای گل گهری وجود دارد که می توانند به آن اتکا کنند. مجید جلالی در 8 بازی اخیرش برابر سپاهان 4 برد، 3 مساوی و تنها یک شکست داشته که آن هم در بازی رفت همین لیگ و در حالی که او چند روزی بیشتر نبود که هدایت گل گهر را به عهده گرفته بود رقم خورد. البته که او در برابر قلعه نویی در سال های اخیر نتوانسته به پیروزی برسد و بازی امروز در حالی که سپاهان چند مصدوم و غایب مهم دارد و نمی تواند از حضور تماشاگرانش هم بهره ببرد فرصت خوبی است تا جلالی علاوه بر رساندن تیمش به شرایط امن تر ، بتواند روند عدم پیروزی در سال های اخیرش برابر تیم های قلعه نویی را تغییر بدهد.


گل گهر در هفته های گذشته توانسته برابر تیم های بزرگی چون تراکتور و استقلال نتایج خوبی گرفته است و اگر بتواند از این بازی سخت و مهم هم با برد بیرون بیاید آن وقت شرایط ادامه فصل برای این تیم تغییر خواهد کرد. البته که یک امتیاز هم برای سیرجانی ها خوب است چرا که نه تنها از یک حریف بزرگ در بازی خارج از خانه امتیاز گرفته اند می توانند جای پارس جنوبی را در رده دهم بگیرند.

فولادمبارکه سپاهان گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان گل گهرسیرجان لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباسی که توانسته علیرغم جوانی فرصت خوبی در جمع شاگردان مسعود شجاعی برای خود شکل دهد، با اشاره به بازی حساسی که مقابل مس سونگون دارند، از انگیزه‌های این تیم برای دستیابی به صعود و حضور در مراحل بالاتر می‌گوید.

عباسی درباره بازی این هفته تیمش در جام حذفی مقابل مس سونگون گفت: تنها چهار گام دیگر به پایان جام حذفی مانده است. ما در مرحله قبل خوشبختانه توانستیم استقلال خوزستان را شکست دهیم. اکنون نیز مقابل حریفی قابل احترام بازی داریم و می‌خواهیم با تمام انگیزه و توان از این مرحله نیز عبور کنیم.

وی ادامه داد: مسلما رقبای لیگ یکی از انگیزه بیشتری برای موفقیت در این جام برخوردار هستند. فصل گذشته بدشانس بودیم و در مرحله نیمه نهایی حذف شدیم و می‌توانستیم به فینال راه پیدا کنیم. اکنون می‌خواهیم یک بار دیگر این مسیر را با انگیزه بیشتری دنبال کنیم و هدف بزرگی را در ذهن داریم.

هافبک تاثیرگذار و جوان هوادار با اشاره به حضور مسعود شجاعی در این تیم گفت: اتفاقا یکی از امیدواری‌های ما برای موفقیت در ادامه مسیر حضور آقای شجاعی است. قطعا اتفاقات خوبی در انتظار ما خواهد بود و امیدواریم برابر تیم مس سونگون به نتیجه خوبی دست پیدا کرده و با حضور در مرحله بعدی یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شویم. قطعا هوادار انگیزه زیادی برای این جام دارد و همانطور که گفتم فصل گذشته تا نیمه نهایی آمدیم و متاسفانه مقابل پرسپولیس شکست خوردیم و نتوانستیم راهی فینال شویم و اینبار باید با قدرت و انگیزه بیشتری برای رسیدن به هدف تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • شهریار آقای گل و دبل لیگ برتر!
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک