Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «فیصل المقداد» معاون وزیر خارجه سوریه، اعلام کرد که در ورای تمام مشکلات ایجاد شده برای این کشور، رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار دارند.

وی در ادامه افزود: همان قدر که سوریه از قانون سزار ضرر می کند کشورهای همسایه نیز ضرر خواهند کرد و به نفع آنها است که به هماهنگی های خود با دمشق ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



المقداد خاطرنشان کرد: به نفع رهبران و ملت های این کشورهای عربی است که به هماهنگی های سیاسی و اقتصادی خود با سوریه ادامه دهند.

وی افزود: ما می توانیم با همکاری یکدیگر از این مشکلات خارج شویم. در پس تمام این مشکلات اسرائیل و آمریکا ایستاده اند.

المقداد اظهار داشت: ما با اشغالگری های نیروهای سوریه دموکرات (تحت حمایت آمریکا) در قبال برخی از ساختمان های نهادهای دولتی در شمال شرق سوریه مخالف هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سوریه که در برابر تمام این توطئه ها ایستادگی کرده به مقاومت خود ادامه می دهد. در پس این بازی ها، آمریکا و دشمنان سوریه قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سزار سوتو گرادو به عنوان داور ال کلاسیکو انتخاب شد

سزار سوتو گرادو ال کلاسیکو در سانتیاگو برنابئو را سوت می زند.

طرفداری | داور ال کلاسیکوی یکشنبه در سانتیاگو برنابئو مشخص شد.

با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا و کمیته داوری لالیگا، سزار سوتو گرادو داور ال کلاسیکوی روز یکشنبه خواهد بود. رئال مادرید یکشنبه شب در چارچوب بازی های هفته 32 فصل 24-2023 لالیگا میزبان بارسلونا است. در کنار سزار سوتو گرادو، خوزه ماریا سانچز مارتینز نیز داور VAR این دیدار مهم خواهد بود. این اولین تجربه قضاوت ال کلاسیکو برای سزار سوتو گرادو است.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • سزار سوتو گرادو به عنوان داور ال کلاسیکو انتخاب شد
  • انتقام ما نابودی کامل اسراییل و خروج دائمی آمریکا از غرب آسیا است
  • انتقام ما نابودی کامل اسرائیل و خروج دائمی آمریکا از غرب آسیا است
  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی و آمریکا را فروریخت
  • وجوه فراملی و فرانظامی عملیات‌ «وعده‌صادق»