Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@22:35:56 GMT

مواجه 183 نماد با صف فروش در پیش گشایش

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۳۰۷۷

مواجه 183 نماد با صف فروش در پیش گشایش

به گزارش بورس تابناک، امروز مورخه 9 تیرماه سال جاری در پیش گشایش بازار از 648 نماد حدود 126 نماد با صف خرید و حدود 183 نماد نیز با صف فروش رو به رو بودند. در پیش گشایش تعداد نمادها با صف خرید در مقایسه با روز گذشته کاهش یافت و تعداد نمادها با صف های فروش بسیار بیشتر شده است.

چند خبر مهم 24 ساعت گذشته که می تواند برای بورس بازان مهم باشد

-شرکت بورس: مصوبه کاهش ۲۰ درصدی کارمزد معاملات باعث افزایش حجم معاملات و سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


- قیمت محصولات پلیمری و شیمیایی از سوی دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی، بر اساس میانگین نرخ ارز معاملاتی در سامانه نیما 161410 ریال اعلام شد.

- انجمن سیمان اعلام کرد: قیمت سیمان تیپ یک علی الحساب ۲۰ درصد و دیگر انواع سیمان متناسب با هزینه های تولید در مقایسه با سیمان تیپ یک افزایش یافت اما پیگیری ها برای افزایش ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت محمد بهشتی زینب سلیمانی حمله شیمیایی به سردشت شاخص کل بورس صف خرید صف فروش پرونده اکبر طبری دهه کرامت محمد بهشتی زینب سلیمانی حمله شیمیایی به سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاخص هم وزن نیز با ۴ هزار و ۶۵۰ واحد افزایش معادل ۶۱ صدم درصد در محدوده ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحد قرار گرفت.
نماد‌های فملی، شبندر، فایرا، جم، سدشت، کویر و خزامیا از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های پارسان، فولاد، کگل، شپدیس و بوعلی با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های ذوب، خزامیا، فولاد، کاما، کساپا، خودرو و فاذر هم از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۱۱۶ واحد افزایش به عدد ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.
نماد‌های فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر از نماد‌های با تاثیر مثبت و نماد‌های آریا، آریان، ساروج، بپاس و بمپنا از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۴۳۴ نماد مثبت برابر ۳۷۳ نماد منفی بود. ۹۶ صف خرید مقابل ۲۸ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به مثبت ۱۶۱ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۹ میلیارد و ۲۹۰ میلیون سهام را به ارزش ۴ هزار و هشت میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۶ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت