Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مصطفی قانعی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نتیجه تحقیقات در مورد رفتار شناسی ویروس کرونا که توسط محققان کشور انجام می شود در کمیته علمی مقابله با کرونا مورد بررسی قرار می گیرد یا خیر گفت: رفتارشناسی و خصوصیات ویروس کرونا، موضوع مورد بحث در کمیته علمی نیست. کار کمیته، بیشتر  مربوط به پروتکل تشخیص و درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته علمی مقابله با کرونا عنوان کرد: البته که آخرین یافته ها در زمینه ویروس کرونا در کمیته علمی مورد بحث قرار می گیرد اما در نهایت تاثیر این تحقیقات را در پروتکل تشخیص و درمان مبتلایان به کووید ۱۹ پیگیری و مورد بحث قرار می دهیم.

قانعی با تاکید بر اینکه ما هر چه علم داریم باید در تشخیص زودتر یا درمان بهتر این بیماری به کار بگیریم، خاطر نشان کرد: در واقع اطلاع رسانی رفتارشناسی ویروس کرونا که تخصصی است از طریق همکاران علمی صورت می گیرد؛ این تحقیقات به صورت مقاله دست به دست می شود و خروجی نهایی همه آنها مقاله است؛ نکته ای که وجود دارد این است که به خاطر تغییراتی که در این تحقیقات وجود دارد و یک نظریه امروز و نظریات دیگری بعد از آن ارائه می شود نمی توانیم درباره این دست از تحقیقات صد در صد به نتیجه برسیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یعنی در کشور مرجعی در خصوص رفتار ویروس کرونا نداریم، گفت: در مورد مطالعات روی خصوصیات ویروس مرجعی نداریم؛ البته که لازم است اطلاعات و نتیجه تحقیقات مشخص و جمع بندی شود که به صورت روزانه، هفتگی و ... اطلاع رسانی شود که چنین اقدامی انجام نمی شود.

رئیس کمیته علمی مقابله با کرونا با بیان پیشنهادی گفت: ما در این کمیته پیشنهاداتی مبنی بر ارائه اطلاعات در مورد مطالعه روی خصوصیات ویروس کرونا می دهیم اما باید ببینیم که چقدر ارائه چنین اطلاعاتی ضرورت دارد و از آن استقبال می شود.

کد خبر 4959669 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس سازمان بهداشت جهانی ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان نوآوری فناوری فضایی تولید ناسا گوگل شبکه اجتماعی امنیت اطلاعات اکتشافات فضایی شرکت هواوی استارت آپ ویروس کرونا کمیته علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه ۱۳۷ برای خدمت رسانی به معلولین فعال است+فیلم

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: معلولان باید مشخص کنند مشکل در کجا و کدام قسمت معبر است تا در اسرع وقت شهرداران منطقه و نواحی آن‌ها را مناسب سازی کنند تا مشکلات برطرف شود.

سید محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون موضوع مناسب سازی معابر و گلایه معلولان از وضعیت معابر در برخی از مناطق اظهار داشت: ما هرسال یک بودجه ویژه‌ای برای بحث مناسب‌سازی معابر در مناطق اختصاص می‌دهیم و ماموریت نیز برای آن‌ها تعریف می‌کنیم که بخشی از معابر و پیاده رو‌ها را برای قشر معلول مناسب سازی کنند. چراکه معلولین برای استفاده از معابر و دسترسی‌های مورد نیازشان به این مناسب سازی نیاز دارند.

وی افزود: ضمن مورد گفته شده، سامانه ۱۳۷ ما همیشه آماده و فعال است و به انجمن معلولین و کمپین‌هایی که در این زمینه دارند اطلاع داده‌ایم که در مسیر زندگی و محل کارشان هر معبری مناسب برای آن‌ها نیست اطلاع بدهند.

وی بیان داشت: معلولان باید مشخص کنند مشکل در کجا و کدام قسمت معبر است تا در اسرع وقت شهرداران منطقه و نواحی آن‌ها را مناسب سازی کنند تا مشکلات برطرف شود.

آقامیری در ادامه افزود: ما علاوه بر اینکه یک طرح توسعه برای مناسب سازی کل شهر تهران داریم و سالانه بخشی از آن انجام می‌شود. در عین حال مناطقی که بیشتر در محل رفت و آمد معلولین است اگر زائده‌ای وجود دارد که برای رفت و آمد آن‌ها مشکل ایجاد می‌کند، اطلاع بدهند تا در اولویت مناسب سازی قرار بگیرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران
  • عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران
  • سامانه ۱۳۷ برای خدمت رسانی به معلولین فعال است+فیلم
  • شهادت ۲۰۰ فلسطینی در حمله به بیمارستان شفا
  • آخرین اطلاع رسانی وزیر نفت درباره بنزین
  • اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا