Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین که جهت بازدید از طرح‌های عمرانی راه و گردشگری انجام شد، اظهار داشت: امیدواریم علیرغم تمامی مشکلات موجود کشور بتوانیم برخی از پروژه‌های در دست احداث به خصوص در حوزه راه را به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه هنوز بسیاری از راه‌های استان خاکی هستند، اظهار داشت: بسیاری از راه‌های آسفالته استان نیز از کیفیت لازم برخوردار نیستند و لازم است در این خصوص اعتبارات ویژه تخصیص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی پور اضافه کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور با برنامه ریزی‌های منطقی از سوی سازمان راهداری و راه و شهرسازی می‌توانیم طرح‌های نیمه کاره و در دست احداث را به سرانجام برسانیم.

زمان آغاز و پایان هر طرح در مراسم افتتاحیه اعلام شود

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار اظهار داشت: پروژه راه اصلی قزوین- الموت- تنکابن از ۱۵ سال پیش کلید خورده است و به نظر می‌رسد سال‌های زیادی هم به طول بینجامد.

لطف الله سیاهکالی مرادی اضافه کرد: باید زمان آغاز و پایان هر پروژه در زمان افتتاحیه آن اعلام شود تا براساس آن برنامه ریزی‌های لازم جهت بهره برداری صورت گیرد.

این نماینده تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل کاری قرار داریم باید اعتبارات لازم در خصوص جاده قزوین- الموت- تنکابن اعمال شود تا ما شاهد بهره برداری از فاز یک این طرح در آینده نزدیک باشیم.

جاده اصلی در دست احداث قزوین - الموت - تنکابن به طول ۱۶۲ کیلومتر و در پنج قطعه در حال ساخت است که ۹۶ کیلمتر این مسیر در استان قزوین واقع شده و با بهره برداری از آن شاهد کاهش ۱۸۰ کیلومتر از جاده کنونی خواهیم بود.

این جاده از حاشیه آزادراه قزوین - کرج بعد از شهرک صنعتی کاسپین آغاز شده و با عبور از گردنه الله آباد، تونل شیرکوه و روستاهای شهرک و آتان در بخش رودبار الموت شرقی، از منطقه سه هزار به شهرستان تنکابن در استان مازندران متصل می‌شود.
با بهره برداری از این پروژه ارتباطی علاوه بر کاهش مسیر، زمان سفر و ترافیک، مسیر قزوین و مازندران به هم نزدیک تر شده و همچنین باعث صرفه جویی در مصرف سوخت به میزان ۱۰۰ میلیون لیتر در سال خواهیم شد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی استان قزوین هدایت الله جمالی پور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی استان قزوین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی استان قزوین بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل

محمد علی پهناور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال با فروش سه ملک در مجموع سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در این استان اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه این املاک در اسرع وقت به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، افزود: اقدامات لازم برای فروش این املاک با هدف تامین اعتبار برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان انجام شده و مراحل نهایی را طی می‌کند.

پهناور بیان کرد: با فروش این املاک و تامین اعتبار مورد نیاز سه پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان شامل اولین و مدرن‌ترین پیست اسکی سرپوشیده کشور در شهرک نیروی انتظامی شهر اردبیل، طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام موجود در ورزشگاه تختی اردبیل شامل بهسازی و بازسازی زمین چمن، ساختمان و سکوی تماشاگران و احداث و راه‌اندازی ۶ خانه تخصصی برای ورزش‌های غیرتوپی و دفتر مشترک هیات‌های ورزشی و خانه جوانان در شهرک کوثر تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با تکمیل و اتمام این پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در کمترین زمان ممکن و با قرار دادن آنها در اختیار ورزشکاران و جوانان میانگین سرانه ورزشی استان افزایش یابد.

کد خبر 6085468

دیگر خبرها

  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • طرح مولدسازی برای دستگاه های اجرایی گیلان لازم الاجراست
  • تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر نقده
  • اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دربستان آباد