Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات فوتبال استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی گروه داوری هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول اعلام شد که بر این اساس سعید لهراسبی و سعید رحیمی مقدم بازی های تیم های داماش و ملوان بندرانزلی را قضاوت می کنند.

فرزاد سیری افزود: با توجه به اعلام کمیته داوران ، سعید لهراسبی به عنوان داور بازی تیم های داماش گیلانیان و خوشه طلایی ساوه معرفی شد که علی رعیت و مجتبی قاسمی به عنوان کمک داور،  ابوالفضل دوستی به عنوان داور چهارم و حسین نیرویار به عنوان ناظر گروه داوری در این بازی حضور می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم های فوتبال داماش گیلانیان و خوشه طلایی ساوه در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور عصر سه شنبه دهم تیر ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: همچنین از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال ، سعید رحیمی مقدم به عنوان داور دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و بادران تهران انتخاب شد که ایوب غلامزاده و حسین گلشنی به عنوان کمک داور، ناصر جنگی به عنوان داور چهارم و حسین خانبان به عنوان ناظر گروه داوری در این مسابقه حضور می یابند. 

دبیر هیات فوتبال استان گیلان اضافه کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز عصر روز سه شنبه در هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور باید در ورزشگاه تختی بندرانزلی رو در روی تیم بادران تهران قرار گیرد.

سیری به دیدار سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان در این رقابت ها اشاره و خاطرنشان کرد: تیم فوتبال سپیدرود نیز در هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باید عصر سه شنبه در دیداری خارج از خانه در شیراز به مصاف تیم قشقایی برود.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش گیلانیان با ۳۲ امتیاز در مکان یازدهم ، سپیدرود رشت با ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم و ملوان بندرانزلی با ۲۴ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان رقابت های فوتبال لیگ دسته هفته بیست و هفتم ملوان بندرانزلی عنوان داور لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که بارسلونا با گل آندریاس کریستنسن مقابل رئال مادرید جلو افتاده بود اما وینیسیوس جونیور توانست از روی نقطه پنالتی بازی را مساوی کند.

ابتدا در دقیقه ۵ بازی کریستنسن که موفق شده بود در بازی رفت برابر پاری سن ژرمن هم گلزنی کند، موفق شد از روی ارسال کرنر رافینیا و خروج اشتباه آندری لونین دروازه میزبان را باز کند.

برتری بارسایی‌ها عمر چندانی نداشت. پس از گل مدافع دانمارکی، مادریدی‌ها بارسلونا را تحت فشار گذاشتند و به موقعیت‌هایی هم دست یافتند.

در دقیقه ۱۷ بازی لوکاس واسکز از سمت راست حرکت کرد و به شکلی فوق‌العاده از ژوائو کانسلو گذشت اما پائو کوبارسی اجازه نداد واسکز بیشتر پیشروی کند و او را درون محوطه جریمه سرنگون کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد. حالا نوبت به هنرنمایی وینیسیوس جونیور رسید. او پشت توپ قرار گرفت و ضربه‌اش را به سمت راست زد، با اینکه ترشتگن مسیر توپ را درست تشخیص داد موفق به مهار آن نشد و بازی خیلی زود به تساوی رسید.

برخی از هواداران و حتی بازیکنان بارسلونا اعتقاد داشتند تصمیم داور برای اعلام پنالتی درست نبوده اما در اولین کارشناسی‌ها پس از این اتفاق، داوران اسپانیایی تصمیم داور را تایید کردند.

مارکا:
پرز بورول، کارشناس داوری مارکا، در مورد صحنه پنالتی گفت:«اولین تماس کوبارسی با لوکاس واسکز است که او را سرنگون می‌کند، بنابراین قطعا پنالتی است.»

آاِس:
ایتورالده گونزالز، کارشناس داوری نشریه آاِس هم پنالتی را تایید کرد و گفت:«این یکی از آن صحنه‌هایی است که مدافع اول به پای بازیکن حریف ضربه می‌زند، پس پنالتی قطعا درست است.»

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم