Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  اسماعیل گریوانی گفت : با توجه به بازدید و دستور اکید فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان شیروان از بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص از سرگیری پذیرش بیماران عادی در این بیمارستان، روند آماده سازی زیر ساخت‌های فیزیکی و تجهیزاتی جهت تفکیک کامل بیمارستان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  بیان کرد: به همت سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان و تلاش و همکاری همه واحد‌ها برای حفظ سلامت مردم شهرستان در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹، بخش آموزش بیمارستان برای بیماران اورژانسی با علائم تنفسی آماده سازی و تجهیز شد.

گریوانی افزود : تمامی بیماران از زمان ورود به بیمارستان در محلی خارج از فضای اورژانس بیمارستان تریاژ می‌شوند و بیماران عادی به اورژانس بیمارستان و بیماران حاد تنفسی از درب و مسیری کاملا مجزا در مکانی غیر مرتبط با فضای بستری بیماران غیر تنفسی، به اورژانس بیماران حاد تنفسی با ظرفیت ۱۰ تخت از سایر بیماران هدایت و در فضایی امن و کاملا استریل بستری می‌شوند.

او تاکید کرد: جهت کاهش احتمال سرایت ویروس کرونا، آسانسور مخصوص بیماران مشکوک به کرونا از دیگر آسانسور‌ها جدا شده است.

 

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران حاد تنفسی علوم پزشکی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت درویش و خوردبین از مسعود اسکویی

رضا درویش و محمود خوردبین، مدیرعامل و پیشکسوت پرسپولیس از مسعود اسکویی، پیشکسوت رسانه عیادت کردند.

درویش و خوردبین، امروز با حضور در بیمارستان ضمن عیادت از مسعود اسکویی، در‌گفت‌وگو با همسر وی، جویای آخرین وضعیت این گوینده و کارشناس – مجری رادیو و تلویزیون شدند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درویش با آرزوی سلامتی برای اسکویی، در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

مسعود اسکویی که چند روز پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بود، اکنون در بخش عمومی بستری است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صاعقه ومصدومیت شدید مرد رفسنجانی
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • ماجرای دیدار انتخاباتی مسیح مهاجری با هاشمی رفسنجانی / بازخوانی تاریخ
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد
  • عیادت درویش و خوردبین از مسعود اسکویی
  • برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
  • نقش آزمایشگاه در جلوگیری از بستری‌های بی‌دلیل بیماران
  • نقش آزمایشگاه‌ها در پیشگیری از بستری‌ بی‌دلیل بیماران در بیمارستان موثر است
  • نقش آزمایشگاه در جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران