Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@09:24:06 GMT

دپوی محموله بزرگ مواد مخدر در کوهستان

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۳۶۰۹

دپوی محموله بزرگ مواد مخدر در کوهستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 824 کیلو مواد افیونی در شهرستان زاهدان خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمد قنبری در تشریح این خبر گفت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت اعضای یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه "جون آباد" شهرستان زاهدان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پایش دقیق منطقه، دپوی مواد مخدر قاچاقچیان را در یکی از مناطق کوهستانی "جون آباد" شناسایی و با همکاری تیم هایی از ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان و یگان تکاوری، این محل  را به محاصره خود در آوردند.

این مقام ارشد انتظامی با  اشاره به اینکه قاچاقچیان قبل از حضور مأموران از محل متواری شده بودند، تصریح کرد: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک سازی منطقه یک تن و  824 کیلو و 300 گرم انواع مواد افیونی شامل یک تن و 764 کیلوگرم تریاک، 50 کیلو و 800 گرم حشیش و 9 کیلو و 500 گرم هروئین که به طرزی ماهرانه در ارتفاعات منطقه دپو شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای  دستگیری اعضای این باند قاچاق مواد مخدر، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق موادمخدر در سطح استان، حضوری فعال دارد و پلیس در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس موادمخدر حوادث زاهدان مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سرکرده تبلیغ و فروش کوکائین در فضای مجازی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین از طریق فضای مجازی در شهر تهران، طی عملیات ضربتی موسوم به عملیات گاندو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار ایرج کاکاوند با اشاره به شناسایی و دستگیری عامل اصلی تبلیغ و فروش کوکائین در شهر تهران اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با خرید و فروش مواد مخدر در بستر فضای مجازی، بر اساس رصدهای انجام شده در شبکه‌های اجتماعی، پیج اینستاگرامی به آدرس معلوم که کاربر آن اقدام به فعالیت گسترده مجرمانه در زمینه تبلیغ و فروش کوکائین می‌کرد، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: به لحاظ حساسیت و وسعت اقدامات مجرمانه کاربر موصوف، پس از شناسایی هویت واقعی وی توسط مرکز اطلاعات فضای مجازی این پلیس، مشخص شد وی از اراذل و اوباش تهران است و با نام مستعار، در امر تهیه مواد مخدر کوکائین از غرب کشور و توزیع آن در شهر تهران فعالیت می‌کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی کامل بر فعالیت مجرمانه سرکرده فوق، محل سکونت، پاتوق و محل دپوی مواد مخدر مورد اشاره در شرق شهر تهران مورد شناسایی قرار گرفت و پس از انجام هماهنگی با مراجع قضائی و پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موسوم به عملیات گاندو، نامبرده دستگیر و در مواجهه با متهم قریب به دو کیلوگرم کوکائین جاساز شده و دو قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۲ عدد فشنگ جنگی، از نامبرده کشف شد و پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

سردار کاکاوند با اشاره به رصد شبانه روزی اقدامات مجرمان و سودجویان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توسط افسران متخصص پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: برابر ماده ۱۵ قانون جرایم رایانه‌ای و ماده ۷۳۴ قانون مجازات اسلامی، ترویج به مصرف، خرید و فروش و آموزش تولید مواد مخدر در فضای مجازی مصداق بارز جرم است و افرادی که در فضای مجازی اقدام به اشاعه و ترویج مصرف مواد مخدر می‌کنند هشدار می‌دهیم که پلیس با رصد دقیق و لحظه‌ای فضای مجازی اجازه هیچ گونه فعالیت مجرمانه‌ای را به مخلان نظم و امنیت را نمی‌دهد.

کد خبر 746175

دیگر خبرها

  • دستگیری سرکرده تبلیغ و فروش کوکائین در فضای مجازی
  • کشف بیش از ۲۱ کیلو تریاک در شهرستان پارس‌آباد
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه