Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@10:23:12 GMT

اردوهای هندبال در انتظار مجوز وزارت ورزش

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۳۷۲۸

اردوهای هندبال در انتظار مجوز وزارت ورزش

حمیدرضا عزتی گفت: مرجع اصلی ما برای آغاز اردوهای تیم های ملی هندبال، وزارت ورزش و جوانان است اما هنوز هیچ مجوزی برای آغاز اردوها به ما داده نشده است.

به گزارش ایسنا، مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا قرار است مهرماه به میزبانی ایران و شهر شیراز برگزار شود. اردوهای تیم ملی جوانان بعد از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و در حالی که حدود سه ماه تا آغاز مسابقات زمان باقی نمانده هنوز خبری از آغاز اردوهای متمرکز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون مربیان و بازیکنان تیم ملی منتظر آغاز هر چه سریعتر اردوها هستند، اما دبیر فدراسیون هندبال می‌گوید که هنوز وزارت ورزش مجوزی برای آغاز فعالیت‌ها نداده است.

این مسابقات قرار بود تیرماه به میزبانی ایران و شهر شیراز برگزار شود که با شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

دبیر فدراسیون هندبال در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا مجوز آغاز اردوهای تیم ملی داده شده است اظهار کرد: خیر. هنوز در خیلی از رشته‌ها مجوز تمرینات داده نشده است. در آخرین جلسه‌ای که رییس فدراسیون با مسئولان وزارت ورزش داشته هیچ مجوزی برای آغاز فعالیت تیم‌های ملی در رشته هندبال داده نشده است. ما بیکار ننشسته‌ و پیگیری‌ها لازم را برای گرفتن مجوز انجام داده‌ایم. مسابقات قهرمانی آسیا جوانان و نوجوانان را پیش رو داریم و حفظ شان و آبروی ایران برای ما مهم است اما مرجع اصلی ما وزارت ورزش است و هر تصمیمی بگیرد ما همان را اجرا خواهیم کرد.

عزتی در ادامه گفت: ما تقویم اجرایی فدراسیون در سال ۹۹ را به هیات های استانی ابلاغ کردیم اما هنوز هم نمی دانیم که چه زمانی برنامه هایمان اجرایی خواهد شد. زمان آغاز لیگ برتر را شهریور اعلام کردیم اما نمی‌دانیم چه خواهد شد. باشگاه‌ها با ما تماس می‌گیرند که آیا لیگ در زمان مقرر برگزار می‌شود. برای هیچ کدام از برنامه‌هایمان مجوزی داده نشده است. فعلا فقط می‌توان با حفظ پروتکل های بهداشتی در استان‌های سفید فعالیت ورزشی را از سر گرفت.

 وی در ادامه در خصوص قرعه کشی مسابقات هندبال جوانان آسیا گفت: قبل از شیوع کرونا و در سال ۹۸ قرعه کشی اولیه مسابقات انجام شده بود و تعداد تیم ها مشخص بودند. قرار است تا پایان این ماه کنفدراسیون آسیا در خصوص مسابقات اعلام نظر کند. تنها کشور ما درگیر این بیماری نیست و همه کشورها با این بیماری مواجه هستند. قرار است کنفدراسیون آسیا با توجه به شرایط اعلام کند که مسابقات راس تاریخ برگزار خواهد شد یا خیر. حتی مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا قرار بود شهریورماه برگزار شود و اکنون به بهمن ماه موکول شده است.

دبیر فدراسیون هندبال در خصوص پیگیری تمرینات ملی‌پوشان نوجوان و جوان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا جوانان به میزبانی شیراز در مهرماه و قهرمانی آسیا نوجوانان آبان ماه و در قزاقستان است. مربیان و کادر فنی تیم ملی از طریق فضای مجازی با ملی‌پوشان در ارتباط هستند و برنامه‌های تمرینی را برای آن ها ارسال می‌کنند. ورزشکاران در خانه یا محیط های امن به صورت اختصاصی تمرین می کنند ولی هنوز اردوها به صورت میدانی و متمرکز آغاز نشده و منتظر مجوز وزارت ورزش هستیم.

عزتی در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی تیم ملی بانوان مشخص شده یا خیر گفت: هنوز نهایی نشده است. هفته گذشته در فدراسیون جلسه ای با حضور رییس فدراسیون، نواب رییس بانوان هیات‌های استانی و معاون بانوان وزارت ورزش داشتیم و در مورد مسائل مختلف تبادل نظر داشتیم. در هفته‌های آتی در خصوص رده‌های مختلف تصمیم گیری خواهد شد که در چه رده ای پتانسیل های لازم وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داده نشده وزارت ورزش برای آغاز خواهد شد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فدراسیون بین‌المللی ووشو دکتر امیرعباس لشگری را به عنوان عضو هیئت ژوری مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا معرفی کرد.  

 مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا از ۲ لغایت ۶ اردیبهشت ماه در جیانگ‌یین در کشور چین برگزار می‌شود.

همچنین پیشتر با اعلام رسمی فدراسیون بین‌المللی ووشو، محمدرضا پورغلامی نژاد به عنوان عضو هیئت ژوری و مجید خوبیاری نیز به عنوان داور ساندا این پیکارها معرفی شده بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • خبری بد و جنجالی برای استقلال و پرسپولیس/ حذف قطعی یکی از این دو تیم از آسیا
  • آغاز تغییرات در آکادمی استقلال/ دلیل جدایی حاجیلو مشخص شد
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • کمک ۲۴۰ میلیاردی برای «کشتی» در سال المپیک
  • برگزاری مسابقات آسیایی بیس‌بال و سافت در تایلند