Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@14:13:18 GMT

ایگونین: زنیت حق دارد آزمون را جریمه کند

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۳۷۸۱

ایگونین: زنیت حق دارد آزمون را جریمه کند

پیشکسوت و کارشناس مشهور فوتبال روسیه به باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ برای جریمه سردار آزمون حق داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Bobscoccer روسیه، لکسی ایگونین درباره سردار آزمون گفت: چرا باید پرسش‌های بیشتری را از بازیکنان فوتبال بپرسیم؟ در حالی که وظیفه آنها فقط خوردن، خواب و تمرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بخواهید به مغز بازیکنان چیز چهارمی را فرمان دهید دیگر نمی‌توانند با خود کنار بیایند! البته باید در قبال لژیونرها بیشتر وفادار باشیم و می‌بایست در دوران همه‌گیری ویروس کرونا آنها را به خانه‌های خود می‌فرستادیم. روشی که برخی تیم‌ها انجام دادند و البته از آن برای اخراج بازیکنان و مربیان نیز استفاده کردند.

وی افزود: می‌توانیم روی وفاداری بازیکنان خارجی حساب کنیم اما اگر آنها با ترتیب دادن جشن‌های خانگی فیلم‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش بگذارند دیگر درباره چه نظمی می‌خواهیم صحبت کنیم. به نظرم باشگاه زنیت درباره جریمه سردار آزمون به خاطر نقض قوانین قرنطینه حق دارد و درست عمل می‌کند.

باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ پیش از این اعلام کرده بود مجازات شدیدی را علیه سردار آزمون به خاطر نقض قوانین قرنطینه و انتشار تصاویرش با صفا هادی، مهاجم عراقی تیم سامارا اعمال خواهد کرد.

ادامه تمرینات پورعلی‌گنجی در قرنطینه

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سردار آزمون بیشتر بخوانید... لیگ برتر نروژ| نخستین شکست یاران سوشا مکانی اعلام تصمیم نهایی سرمربی کلوب بروژ‌ درباره کاوه رضایی اورلوف: آزمون می‌خواهد زنیت را ترک کند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس

در آستانه دیدار آاس رم و میلان در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، سردار آزمون پیش از موعد به تمرینات تیم ده روسی برگشت. این مهاجم ایرانی که از ناحیه عضلات همسترینگ ران دچار مصدومیت شده بود، سریع تر از پیش بینی های اولیه موفق به انجام ریکاوری شد و خود را در تمرینات گروهی جالوروسی در دسترس ده روسی قرار داد.

سردار آزمون در کنار لیاندرو پاردس و لورنتزو پلگرینی در تمرینات رم

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • دیبالا با گل در بغل سردار آزمون(عکس)
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده
  • (عکس) سردار آزمون به تیم برنده رفت
  • پایان مصدومیت سردار
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!