Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@14:57:44 GMT

وضعیت مصدومیت امیری از زبان پزشک پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۳۹۸۳

وضعیت مصدومیت امیری از زبان پزشک پرسپولیس

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مصدومیت وحید امیری اعلام کرد که شدت آسیب‌دیدگی او پس از انجام آزمایش‌های نهایی مشخص می‌شود.

به گزارش مشرق، دکتر علیرضا حقیقت درباره آسیب دیدگی وحید امیری که در نیمه نخست دیدار با پیکان رخ داد، اظهار داشت: عضله همسترینگ پای راست امیری دچار کشیدگی شده که شب گذشته معاینات اولیه روی پای او انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: آزمایش‌های تکمیلی روی پای مصدوم امیری انجام خواهد شد و سپس شدت آسیب‌دیدگی او و اینکه احتمالاً چقدر از میادین دور خواهد بود معلوم می‌شود. با این حال تلاش ما بر این است که او را هر چه زودتر به تمرینات گروهی بازگردانیم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم وحید امیری پرسپولیس مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ستاره آرسنال: آرتتا همین را کم داشت!

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین دیدار امشب بازی‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال در مولینکس استادیوم مهمان ولورهمپتون است. آنها چهارشنبه گذشته در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب بایرن مونیخ شدند و حالا تنها شانس آنها برای کسب جام، لیگ برتر است.

هفته گذشته لیگ برتر کاملا به ضرر توپچی‌ها بود. شکست ۲-۰ برابر استون ویلا باعث شد که آنها نتوانند صدر جدول را از منچستر سیتی پس بگیرند و بدین ترتیب با دو امتیاز کمتر در رتبه دوم لیگ قرار گرفتند.

این یعنی شش دیدار بسیار سرنوشت‌ساز تا پایان فصل. آنها باید همه بازی‌هایشان را برنده از زمین خارج شوند و امیدوار باشند که سیتیزن‌ها امتیاز از دست دهند.

با این حال علاوه‌بر این شش بازی موانعی بر سر راه توپچی‌ها قرار دارد. مانعی بزرگ به نام مصدومیت بارها در این فصل آنها را آزار داده است. جدیدترین مورد که به دلیل آسیب‌دیدگی بازی امشب برابر ولورهمپتون را از دست داده، تومیاسو، ستاره ژاپنی خط دفاع است.

او که در بازی مقابل بایرن مونیخ ۸۶ دقیقه در زمین حاضر بود، گفته می‌شود به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی پس از دیدار چهارشنبه‌شب، یک جلسه تمرین را از دست داده و کادر فنی آرسنال تصمیم گرفته به دلیل احتیاط برای عدم تشدید مصدومیت او را از لیست دیدار امشب خط بزند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند
  • مصدومیت ستاره آرسنال: آرتتا همین را کم داشت!