Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ماندانا زنگنه دوشنبه ۹ تیر افزود: سال ۹۸ با هماهنگی و همکاری دستگاه‌ها و بانک‌های عامل ۵۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۹ هزار طرح به سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد که حدود ۱۴ هزار شغل ایجاد کرد.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان در سال ۹۸ رتبه سوم جذب این تسهیلات را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال ۹۹ مرحله پنجم تسهیلات ابلاغ شده و فرآیند اجرایی آن از هفته آینده شروع می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سال ۹۹با مدیریت و نگاه ویژه‌ منابع تسهیلاتی را به طرح‌هایی که مبتنی بر مزیت‌های نسبی سیستان و بلوچستان است و صادرات‌گرا هستند با اولویت طرح‌های نیمه تمام اختصاص می‌دهیم.

زنگنه اظهار کرد: چهار بانک همانند سال ۹۸ عامل پرداخت تسهیلات هستند و با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان بیشترین جمعیت روستایی را دارد بیشترین مبلغ تسهیلات روستایی در مرحله پنجم نیز  به این استان اختصاص داده شده است.

وی افزود: طرح‌هایی که بتوانند تکمیل زنجیره ارزش افزوده، صادرات گرا و مبتنی بر مزیت‌های نسبی باشند باید شناسایی و صاحبان سرمایه را به این سمت سوق دهیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی سیستان و بلوچستان یکی از منابع تسهیلات دیگری که در سال ۹۹ به این استان اختصاص پیدا کرده را  طرح مشاغل خانگی عنوان کرد و افزود: این تسهیلات شامل پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده که اختصاص پیدا کرده است.

زنگنه تصریح کرد: طرح‌هایی که قابلیت اجرا در بحث مشاغل خانگی دارند تا سقف ۵۰ میلیون تومان می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شود و اگر در قالب طرح‌های پشتیبان اختصاص پیدا کند می‌توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات بهره‌مند شوند که نیاز است متقاضیانی که پیگیری دریافت تسهیلات مشاغل خانگی هستند به دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای اخذ مجوز مراجعه و در سامانه مربوطه نام‌نویسی و از این تسهیلات استفاده کنند.

کد خبر 526568 برچسب‌ها اشتغال استان سیستان و بلوچستان روستا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اشتغال استان سیستان و بلوچستان روستا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر

مجید محبی با عنوان اینکه بیشترین بارندگی با ۲۷۰ میلی متر در زرآباد سیستان و بلوچستان گزارش شده است گفت: هم اکنون سه هزار نیروی امدادی، خدماتی و انتظامی در قالب ۷۰۶ تیم عملیاتی به همراه ۷۴۵ دستگاه ماشین آلات در حال کمک رسانی در مناطق درگیر سیلاب استان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۲۸ مسیر بازگشایی شده است.

مدیر کل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب استان به منظور ارائه خدمات امدادی برقرار شود.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان هم با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی، از تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری محلی در این استان خبر داد.

محسن حیدری تاکید کرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی در سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.

وی عنوان کرد: از بعدازظهر امروز تا شب پنجشنبه، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد کوهنوردان از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.

وی اظهار کرد: کشاورزان در این مدت از محصولات کشاورزی محافظت و دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند. همچنین احتیاط در تردد‌های جاده‌ای و دریایی انجام و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران