Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از آغاز اجرای طرح برخورد با تورهای غیر مجاز گردشگری و طبیعت‌گردی در این استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل مکرمی‌فر با اعلام این خبر  افزود: با پیگیری‌های مستمر در خصوص جلوگیری از فعالیت گروههای غیرمجاز که بیشتر در قالب تورهای طبیعت‌گردی فعالیت می‌کنند خوشبختانه با موافقت دادستانی تیمی متشکل از ماموران نیروی انتظامی و به ویژه پلیس امنیت اخلاقی، نماینده تعیین شده از جانب اداره کل گردشگری استان و نماینده هیات کوهنوردی در هفته گذشته در محل این اداره کل تشکیل و پس از برگزاری دو جلسه در محل پلیس امنیت اخلاقی تصمیم برخورد قاطع با متخلفان و سرگروههای تورهای غیر مجاز اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: براساس تصمیم اتخاذ شده، طی چند روز گذشته این تیم در محل سوار شدن دو گروه از تورهای غیرمجاز حضور یافت و پس از بررسی مدارک مربوطه از حرکت هر دو گروه جلوگیری شد و برنامه سفر آنان که شامل حرکت دو دستگاه اتوبوس در مسیر دره شمخال بود ابطال و مسوول آنها توسط پلیس امنیت اخلاقی برای تشکیل پرونده و اعزام به دادستانی بازداشت شد. مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی افزود: همچنین این تیم طی چند روز گذشته با حضور در محل تجمع و سوار شدن این گروه‌ها  هفت دستگاه اتوبوس و دو دستگاه مینی بوس را در مسیرهای مختلف متوقف کرد. مکرمی‌فر افزود: پس از بررسی مدارک، مسافران این تورها از اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها پیاده و تورها باطل اعلام شدند و سپس افراد برگزارکننده این تورها که در قالب تورهای گردشگری و کوهنوردی فعالیت می‌کردند نیز برای تشکیل پرونده و اعزام به دادستانی استان به محل یگان پلیس امنیت اخلاقی منتقل شدند. وی اضافه کرد: از این پس با عزمی که در دستگاه‌های متولی وجود دارد این طرح به صورت مستمر و به ویژه در روزهای پایانی هفته تا ساماندهی کامل ادامه خواهد یافت. منبع: ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تور گردشگری خراسان رضوی پلیس امنیت اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان از دستگیری عامل مزاحمت برای شهروندان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، موسی بهاری امشب _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: غروب امروز در یکی از محلات بوکان شخصی اقدام به مزاحمت برای شهروندان و مسدود نمودن مسیر تردد کرده بود که عوامل انتظامی به محض اطلاع جهت بررسی موضوع بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: متهم با تظاهر به قدرت نمایی و تلاش برای ایجاد رعب و وحشت برای رهگذران ایجاد مزاحمت می‌کرد که با اقدام به موقع پلیس در محل دستگیر شد.

▫️رئیس پلیس بوکان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی تصریح کرد: پلیس در برخورد قاطع با مزاحمین و کسانی که به هر شکل ممکن بخواهند آرامش مردم را خدشه دار کنند برخورد قانونی را در پیش خواهد گرفت.

کد خبر 745888

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی
  • کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی