Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@16:08:55 GMT

جزئیات اجرای طرح‌سوت‌زنی درشهرداری

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۴۱۳۲

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران درباره اجرای طرح سوت‌زنی در شهرداری تهران اظهارداشت: این طرح توسط اعضای شورای شهر مورد پیگیری قرار گرفته و آغاز شده است و به صورت دقیق آن را دنبال می‌کنیم. ناطقان: محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران درباره اجرای طرح سوت‌زنی در شهرداری تهران اظهارداشت: این طرح توسط اعضای شورای شهر مورد پیگیری قرار گرفته و آغاز شده است و به صورت دقیق آن را دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دو عضو شورا شامل بهاره آروین و مجید فراهانی هم به صورت ویژه گزارشات مردمی در مورد تخلفات را پایش می‌کنند.

عضو شورای‌شهر تهران در پاسخ به این پرسش که تاکنون چه تعداد گزارشات شهروندان در مورد تخلفات به شما واصل شده است، گفت: هر گزارشی در این زمینه باشد من به دو عضو شورا که به صورت ویژه در این زمینه در نظر گرفته شده‌اند ارسال می‌کنم تا بررسی‌های لازم را انجام دهند.

هاشمی با اشاره به اینکه قراردادن همه اطلاعات از جمله قراردادها بر روی سایت شفافیت توسط شهرداری مورد توجه شورای شهر است، گفت: گاهی مواقع ما با مشکلاتی در این زمینه مواجه هستیم و در حوزه مدیریت شهری به ما اطلاع داده می‌شود که به دلیل برخی از موضوعات حقوقی نمی‌توانیم اطلاعات را بر روی این سایت قرار دهیم.

وی تاکید کرد: شورای شهر به صورت ویژه، دقیق و جدی گزارشات مردمی را پیگیری می‌کند.

بهار آروین عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران روز گذشته در صحن شورای شهر اعلام کرد که حناچی در موضوع شفافیت و پیشگیری با فسادمالی در حوزه شهری با اجرا نکردن مصوبات شورای شهر کوتاهی کرده است.
منبع: فارس برچسب ها: سوت زنی ، شهرداری ، محسن هاشمی ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سوت زنی شهرداری محسن هاشمی ناطقان شورای شهر تهران سوت زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران با همراهی عبدالمجید رحمانی رئیس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی با حضور در منطقه ۵ به بررسی اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه پرداخت.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی خلاقانه از زحمات همکاران به شهروندان اظهار داشت: توجه به ظرفیت‌های درون منطقه‌ای در نواحی و سرای محلات برای آگاه سازی شهروندان از موارد مورد انتظار در اجرای این طرح است.

فیاض ادامه داد: با متخلفینی که در خصوص اجرای طرح همکاری نکرده و کارشکنی می‌کنند از طریق ضابطین قضائی یگان حفاظت شهرداری برخورد قانونی خواهد شد و در مورد خودروها و مراکز جمع آوری و نگهداشت غیرمجاز زباله و پسماند پیگیری‌های قانونی انجام خواهد شد و در صورت اثبات همکاری پیمانکاران با زباله گردها، برخورد قانونی انجام می‌پذیرد.

در ادامه عبدالمجید رحمانی رئیس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران نیز ضمن تشریح جایگاه این مرکز و مأموریت‌های آن خبر از موافقت صورت گرفته توسط دستگاه‌های مسؤول با پیگیری شهردار تهران جهت نگهداری معتادین متجاهر در مراکز وابسته بیش از شش ماه داد و گفت: این افراد پس از ترک اعتیاد با ارائه خدمات آموزشی به جریان اشتغال اضافه شده و تحت نظارت مستمر خواهند بود.

وی افزود: با پدیده تکدی گری سازمان یافته طی هماهنگی مقام قضائی به زودی برخورد قاطعی صورت می‌گیرد.

رحمانی ادامه داد: در موضوع کودکان کار و خیابان، اخلاق، مهربانی در کنار قاطعیت مدنظر است و باید از طریق مراکز غربالگری، کودکان مورد نظر به بهزیستی تحویل داده شده تا تحت پوشش حمایت یک سازمان تخصصی قرار گیرند.

داوود گودرزی «شهردار منطقه ۵» با اشاره به اهمیت مدیریت، ساماندهی و برخورد قاطع در مقوله ساماندهی اجتماعی و پسماند گفت: باید با داشتن روحیه جمعی و با رویکرد تشویقی موضوع پسماند بین شهرداری و شهروندان مطرح و از همه ظرفیت‌ها بهره برداری کرد.

شهردار منطقه ۵ اظهار داشت: با توجه به وجود مجموعه‌های تجاری و اداری گسترده در منطقه ۵ باید در قالب انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری در حوزه پسماند اقدامات جدی صورت پذیرد.

کد خبر 6080788 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی