Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویا دادمرز گفت: بعنوان یک ورزشکار تنها کاری که می توانستم در قبال زحمات و تلاش های مدافعان سلامت انجام دهم، اهدای مدالم بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پویا دادمرز، دارنده مدال طلای جوانان کشتی فرنگی جهان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اظهار داشت: چند ماه است که کشورمان درگیر ویروس کرونا است و در این مدت مدافعان سلامت اعم از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی با از خودگذشتگی و ایثار در خط مقدم مبارزه با این ویروس خطرناک حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تنها کاری که بعنوان یک ورزشکار می توانستم در قبال زحمات این عزیزان انجام دهم، اهدای مدالم به آن ها بود.

دادمرز در مورد چرایی این تصمیم خود گفت: من در فینال رقابت های جهانی با شکست کشتی گیر آمریکایی به مدال طلا دست یافتم و این مدال ارزشمندترین مدال من بود. امیدوارم که مدافعان سلامت کشورمان نیز هرچه زودتر در مقابله با این ویروس به پیروزی برسند.

وی با اشاره به اینکه مردم موارد بهداشتی را رعایت کنند تصریح کرد: در شهر ایذه که در آن زندگی می کنم، همشهریان موارد بهداشتی از جمله زدن ماسک را رعایت نمی کنند و توصیه ام بعنوان یک کوچکتر به آن ها این است که برای مقابله با شیوع این ویروس حتما از ماسک استفاده کنند.

دادمرز در مورد نحوه تمریناتش در این مدت اظهار داشت: در وزن 55 کیلوگرم حضور دارم و در این مدت با دیگر ملی پوشان همشهری ام تمرینات را با رعایت کامل موارد بهداشتی و ایمنی انجام داده ایم.

وی گفت: از آمادگی نسبی برخوردار هستم و برای حضور در رقابت های لیگ برتر آمادگی دارم.

دادمرز در پایان در مورد برنامه های پیش روی خود خاطرنشان کرد: از اینکه چرخه انتخابی تیم ملی به تصویب رسید خوشحالم، به نظر من یک کشتی گیر با قهرمانی در رقابت های کشوری می تواند گام بزرگی در ملی پوش شدن خود بردارد و هدف من نیز حضور در قابت های قهرمانی کشور و پس از آن پوشیدن تیم ملی کشتی فرنگی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی مدافعان سلامت موارد بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، علی‌ ضامن صالحی‌فرد معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۳۰۸ خانه بهداشت، ۹۴ پایگاه سلامت، ۱۳۱ مرکز خدمات جامع سلامت و ۲۴ مرکز شبانه‌روزی در مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.

وی افزود: سلامت خانواده و جوانی جمعیت، دو اولویت مهم استان در حوزه بهداشت است که در این رابطه، برنامه‌‎های متنوعی در طول سال اجرا می‌شود.

علی‌ضامن صالحی‌فرد در راستای تشریح اقدامات مثبت در حوزه بهداشت و درمان این استان، اظهار کرد: راه‌اندازی سه شبکه بهداشت و درمان نوپا در شهرستان‌های خانمیرزا، فلارد و فرخشهر، افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی در لردگان و اردل، افزایش ۳۵ درصدی ارائه خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، اجرای نظام ارجاع و نسخه‌نویسی الکترونیک در برنامه پزشکی خانواده، از جمله برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته بود.
رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری از افزایش یک درصدی موالید در استان، طی سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های جوانی جمعیت در استان، در سال جاری، با شدت بیشتری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شاخص دقیقی از میزان سطح سواد سلامت مردم استان در دسترس وجود ندارد، بیان داشت: مقرر شده تا امسال، ارزیابی در این خصوص انجام شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، میزان دسترسی مردم به شاخص‌های سلامت را بیش از ۹۵ درصد اعلام کرد و گفت: تمامی جمعیت استان تا حد زیادی به امکانات بهداشتی، دسترسی دارند و در سال جاری، هشت کانکس بهداشتی برای عشایر استان، پیش‌بینی شده است.

صالحی‌فرد با اشاره به اجرای پویش ملی سلامت در استان، طی سال گذشته، تصریح کرد: در این پویش، بیش از ۹۷ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در غربالگری دیابت و فشار خون، شرکت کردند که در آگاهی افراد از وضعیت سلامت و پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها، کمک‌کننده بوده است.

خبرنگار: زهرا خدابنده

انتهای پیام/

کد خبر: 1228248 برچسب‌ها مدافعان سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کادر درمان

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است