Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز دوشنبه در دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است ، افزود: سازمان آموزش و فنی و حرفه ای باید در راستای ارتقا کسب کار توام با جهش و افزایش تولید تلاش کند .

امام جمعه ابرکوه اظهار کرد : مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نقشی اساسی در ایجاد و توسعه زیرساخت های اشتغال و رفع بیکاری برای جامعه امروز و فردا دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد:  آموزش هر حرفه و فن باید منطبق با نیازهای شهرستان باشد، در این مورد افتتاح طرح های عمرانی، کارگاهی و توسعه آموزش ها به تناسب مشاغل صنعتی، تولیدی همراه با نیاز سنجی برنامه ریزی شود.

حسینی با قدردانی از تلاش مربیان و آموزشیاران مرکز فنی و حرفه ای خاطرنشان کرد: این مرکز نقش آشکاری را در ترویج فنون بومی، محلّی و ملّی دارد و جوانان با استفاده از فرصت‌هایی که این آموزش ها ایجاد کرده، می‌توانند در زمینه‌های مختلف خدماتی، صنایع دستی ، تولید پوشاک و دیگر مشاغل فعالیت کنند.

وی بابیان اینکه یکی از مولفه های اشتغال علاقه به کار است ، یادآورشد:  اشتغال‌های خانگی ریشه در سنت نیاکان گذشته ما در بخش‌های کشاورزی و صنایع دستی دارد.

 همچنین مدیرکل فنی و حرفه‌ای یزد با قدردانی از توجه مسوولان محلی به اهمیت آموزش فنی و حرفه ای ،گفت : رویکرد سازمان مرکزی این است که آموزش ها برای داوطلبان فراگیری رشته ها متناسب با نیاز روز جامعه باشد .

امیر سعید مصباح با تاکید بر اینکه آموزش های فنی و حرفه ای باید با شرایط نیاز روز تطابق داشته باشد تصریح کرد: جامعه از حرفه هایی مانند جوشکاری و مکانیک اشباع‌ شده است، بایستی نسبت به تولیداتی که بازار ملّی به آن نیاز دارد و می تواند نقش بارزی در کار آفرینی جوانان داشته باشد ، تلاش کند.

وی با بیان اینکه اصولاً در مهارت آموزی احترام به عرف در برنامه کاری قرار  دارد، اظهار کرد: به گونه‌ای که نتیجه اقدام برای مهارت جو ،  تأمین نیاز جامعه در بخش های مختلف تولید باشد.

مدیرکل آموزش‌ فنی و حرفه ای یزد گفت: ارائه آموزش‎های مهارتی در مراکز زیرپوشش این سازمان باید بر پایه نیاز بازار کار استان و متناسب با مطالبات جوانان و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و همکاری خانواده‌ها و همراهی مسوولان باشد.

مصباح خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌های متناسب با نیاز بازار کار که به اشتغال مولد و پایدار جوانان در جامعه کمک می کند از جمله امور، برنامه‌ها و مسوولیت‌هایی هست که بر عهده مراکز فنی و حرفه گذاشته شد .

استان یزد ۱۶ مرکز دولتی و ۳۶۰ آموزشگاه آزاد فعال فنی و حرفه ای دارد .

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور یزد ابرکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور یزد ابرکوه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور یزد ابرکوه آموزش فنی و حرفه ای آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان خاطر نشان کرد: به منظور اثربخش‌تر و هدفمندتر شدن فعالیت‌های فرهنگی در استان و پرهیز از پراکنده کاری، موازی کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی نیاز به پیشبرد کار‌ها از طریق قرارگاه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها در خصوص قانون عفاف و حجاب باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف به صورت ترکیبی انجام شود، اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط ضمن اینکه مقوله عفاف حجاب را باید در جامعه به گفتمان تبدیل کنند، می‌بابست در اداره متبوع شان نیز قانون عفاف و‌حجاب را رعایت و اجرا کنند که از آن جمله احترام به تقاضا‌های بسیاری از کارکنان خانم اداره‌ها برای مستقل بودن اتاق خانم‌ها از آقایان است.

در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تسهیل ازدواج جوانان، برپایی نمایشگاه دائمی مد و لباس اسلامی در کرمانشاه و اشباع و اقناع جامعه در خصوص زیست عفیفانه را از جمله برنامه‌ها و مصوبات این شورا اعلام شد.

دیگر خبرها

  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است