Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از مشخص شدن یک هزار نفر از مشمولان و واجدین شرایط دریافت تسهیلات 20 میلیون تومانی ازدواج فرزندان این صندوق خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فتح الله شعبانی امروز (دوشنبه 9 تیرماه 99) گفت: مشمولان دریافت یک هزار فقره تسهیلات 20 میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری پس از قرعه کشی، اولویت بندی و راستی آزماییِ مدارک و اسناد ارسالی، مشخص شده اند و پرداخت تسهیلات به حساب این عزیزان از امروز (دوشنبه) آغاز و تا پایان هفته جاری به اتمام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانی با بیان اینکه ثبت نام آنلاین این تسهیلات از طریق سایت صندوق بازنشستگی از سوم تا 20 خردادماه انجام شد، گفت: این تسهیلات شامل فرزندانی می شد که تاریخ عقدنامه آن ها از اول فروردین 98 تا پایان 31 اردیبهشت ماه 99 باشد.

وی با اشاره به تاکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای اجرای فصلی این تسهیلات، گفت: قرار شد پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران در چهار دوره و هر دوره برای یک هزار فقره اجرایی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: این تسهیلات 20 میلیون تومان و با اقساط 60 ماهه (5 ساله) بوده که به غیر از ثبت نام اینترنتی و تحویل مدارک به استان ها جهت راستی آزمایی، هیچ گونه شرایط خاص و پیچیده ای برای دریافت مثل داشتن ضامن و اسناد بانکی و مالی ندارد که پس از تایید نهایی، مبلغ وام به حساب شخص بازنشسته متقاضی و مشمول به تعداد تسهیلات در نظر گرفته شده، واریز خواهد شد.

شعبانی یادآور شد: در این دوره، برای دریافت وام ازدواج فرزندان بیش از 29 هزار نفر درخواست خود را ثبت کردند که از این میان و در گام نخست، با توجه به منابع در اختیار، حدود یک هزار نفر مشمول و واجد شرایط دریافت این تسهیلات شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج وام وام ازدواج بازنشستگان کشوری وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری صندوق بازنشستگی کشوری ازدواج فرزندان یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حجت کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تأمین کسری منابع به منظور پرداخت حقوق با اعمال افزایش ۲۰ درصد در سال جدید، حقوق فروردین ماه بازنشستگان در روز شنبه (اول اردیبهشت) طبق احکام جدید واریز می‌شود.

کد خبر 6082294

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir