Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علیرضا اتابک فرماندار شهرستان کهگیلویه در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار دامنه دار شدن و بومی سازی آموزش های فنی و مهارتی شد.

او گفت: تناسب آموزش با مهارت های مورد نیاز در شهرستان به اشتغال پایا و جهش تولید ختم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتابک افزود: آموزش و توانمند سازی افراد، راهی برای شکوفایی ظرفیت ها در شهرستان است.

او ارتباط مستمر و برنامه ریزی شده فنی و حرفه ای با جامعه هدف (جوانان، مدارس، دانشگاه، تشکل های  مردمی ) را ضروری و بیان کرد: امیدواریم فنی و حرفه ای گامهای بلند و مبتنی بر چشم انداز و آینده نگری را  در آموزش های خود لحاظ کند.

همچنین فاطمه اسدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز در این دیدار با بیان اینکه تلاش برای اشتغال به همت همه جانبه نیاز دارد، گفت: این اداره کل با استفاده از توان و ظرفیت های آموزشی خود با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فنی و حرفه ای جهش تولید فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی میدان گازی مختار نیازمند توجه ویژه وزارت نفت است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد میدان گازی مختار بویراحمد را یکی از مهم‌ترین طرح‌های اقتصادی استان برشمرد و گفت: سرعت گرفتن اجرای این پروژه نیازمند توجه ویژه وزارت نفت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده، امروز _ شنبه، یکم اردیبهشت_ در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش خوب سهم اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این استان با توجه به ظرفیت‌های نفت و گازی ظرفیت زیادی برای تخصیص اعتبارات بیشتری دارد.

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد در طول سال رقم قابل توجهی از صادرات و تولید نفت و گاز کشور را دارد و نیاز است در اعتبارات مسئولیت اجتماعی وزارت نفت به صورت ویژه دیده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بخش زیادی از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام استان از دولت گذشته به یادگار مانده‌است، تصریح کرد: استان دارای ظرفیت‌های خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف به‌خصوص نفت و گاز است.

احمدزاده با تأکید بر توجه و توسعه طرح گازی مختار از سوی وزارت نفت، خاطرنشان کرد: نیاز است با توجه به حساسیت موضوع و نقش محوری این طرح در توسعه اشتغال، وزارت نفت در حل مشکلات این طرح همکاری کند.

وی افزود: میدان گازی مختار یاسوج با تولید بیش از ۲۰ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی ذخیره شده، یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح جز تعهدات سفر ریاست جمهوری است و می‌طلبد در کمترین زمان ممکن روند اجرایی طرح شتاب بخشیده شود.

وی تصریح کرد: نیاز است وزارت نفت نسبت به تأمین خوراک مورد نیاز طرح گاز مختار همکاری لازم با کهگیلویه و بویراحمد را افزایش دهد.

کد خبر 746349

دیگر خبرها

  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • راه اندازی رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ایی میناب
  • ۲۱۱ هزار تن محصول کشاورزی در شهرستان دشتی تولید شده است
  • «کنگان» رتبه نخست استان بوشهر در آموزش فنی‌وحرفه‌ای را کسب کرد
  • شیراز میزبان نشست کنسرسیوم اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان کشور
  • راه‌اندازی میدان گازی مختار نیازمند توجه ویژه وزارت نفت است
  • ۴۴ هزار دانش‌آموخته فنی و حرفه‌ای جذب بازار کار شدند
  • عملکرد مهارت‌آموزی در شهرستان دیر ۱۷۰ درصد رشد داشته است