Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدهادی سیف روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۱۶مددجو مبتلا به کرونا نیز ۱۰۵ نفر بهبود یافته و ۱۱ نفر فوت کردند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد برای رفاه حال خانواده های متوفی ۱۰ میلیون تومان تسهیلات نقدی به خانواده های آنان پرداخت کرد.

معاون سلامت کمیته امداد تاکید کرد: همچنین  ۱۰۵ مددجوی بهبود یافته کرونا نیز برابر با میزان هزینه درمان از تسهیلات این نهاد بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیماری کرونا از اواخر بهمن ماه سال گذشته در کشور شیوع یافت که تا روز گذشته (هشتم تیرماه) مجموع بیماران کویید ۱۹ در کشور ۲۲۲ هزار و ۶۶۹ نفر گزارش شده است. همچنین تعداد فوت شدگان ۱۰ هزار و ۵۰۸ نفر و بهبود یافتگان نیز ۱۸۳ هزار و ۳۰۱ نفر است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران همچنین با بیان اینکه هم اینک مددجویان تحت پوشش این نهاد تحت حمایت پزشک خانواده و بیمه های درمانی سلامت ایرانیان و تامین اجتماعی هستند تاکید کرد: در سه ماه نخست امسال نیز ۶ هزار و ۴۱۵ سرپرست خانوار از سرفصل درمان بهره مند شدند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۹۳۵ کودک تحت پوشش کمیته امداد سه ماهه نخست امسال که از سوءتغذیه رنج می بردند نیز از سبد پروتئینی بهره مند شدند.

سیف ادامه داد: ۸۹ هزار و ۴۰۰ مددجو از فرانشیز درمان بیمارستان های دولتی استفاده کردند که میزان درمان برای این بیماران تحت پوشش ۵۰۰ میلیون تومان بود که توسط این مراکز دولتی درمانی پرداخت شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران ادامه داد: همچنین در سه ماه نخست امسال  یکهزار و ۲۵۰ مددجو صعب العلاج از تامین تجهیزات، ۱۱۶ نفر از شاخص ارتقای بهداشتی، ۷۵ مددجو سایر استان‌ها از هزینه درمان بیمارستانی و  ۲۹ بیمار خاص از هزینه درمان بهره مند شدند.

کمیته امداد استان تهران ۷۴ هزار خانوار را تحت پوشش دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهر تهران اداره کل کمیته امداد استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران ویروس کرونا شهر تهران کمیته امداد استان تهران بهره مند شدند تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود بیش از ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در استان اصفهان

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان از وجود بیش از ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در این استان خبر داد و گفت: کاهش آلام بیماران و پشتیبانی از سلامت و درمان بیماران نیازمند به خون با تأمین خون و فرآورده سالم و کافی، مسئولیت اداره کل انتقال خون است.

کیان دهراب پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کاهش آلام بیماران و پشتیبانی از سلامت و درمان بیماران نیازمند به خون با تأمین خون و فرآورده سالم و کافی، مسئولیت و مأموریت اصلی اداره کل انتقال خون است و تلاش می‌شود تا با افزایش کیفیت و کمیت خون و فراورده‌ها به این مهم دست پیدا کنیم.

وی افزود: در استان اصفهان بیش از ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی وجود دارد که این بیماران با مشکل انعقادی خون دست و پنجه نرم می‌کنند و به علت نقص ژنتیکی دارای کمبود فاکتورهای انعقادی هشت و ۹ هستند و این کمبود فاکتور، علت اصلی بروز تظاهرات بالینی خونریزی است.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۵ هزار و ۵۵ واحد فرآورده‌ی رسوب کرایو از انتقال خون به مراکز درمانی استان ارسال شده است که ۶۷۸۷ واحد (۴۵ درصد) در مرکز آموزشی درمانی سیدالشهدا (ع) اصفهان برای درمان بیماران هموفیلی نوع A (کمبود فاکتور هشت) و سایر فاکتورهای موجود در کرایو (ون ویلیبراند، فیبرینوژن، فاکتور ۹) مصرف شده است.

دهراب پور گفت: در سال ۱۴۰۲، ۴۳ هزار و ۶۶۰ واحد FFP (پلاسما) به مراکز درمانی استان ارسال شده است که از این تعداد ۲۵۸۴ واحد (۶ درصد) در مرکز آموزشی درمانی سیدالشهدا (ع) اصفهان برای درمان بیماران مبتلا به اختلالات کمبود فاکتورهای انعقادی استفاده شده است.

کد خبر 745089

دیگر خبرها

  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • سنگینی هزینه‌های درمان روی دوش مردم
  • هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  • بیش از ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی
  • ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در اصفهان از خدمات انتقال خون استفاده می‌کنند
  • وجود بیش از ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در استان اصفهان
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران