Web Analytics Made Easy - Statcounter

تخله گفت: قمیت مرغ زنده با توجه به افزایش نهاده ها و کرایه بیش از ۱۱ هزار تومان برای مرغدار تمام می شود و عرضه مرغ پایین تر از این قیمت باعث زیان به تولیدکنندگان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالغفور تخله» صبح امروز (دوشنبه 9 تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته 260 تن مرغ در استان گلستان تولید شد و از این نظر در بین استان های کشور  رتبه دوم را به دست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهبود تولیدات دامی گلستان  ادامه داد: قیمت مرغ بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود و با توجه به شرایط پرورش،  13 استان کشور متقاضی مرغ استان گلستان هستند.

 

تخله ابراز داشت: در چند ماهه اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا تولیدکنندگان مرغ با زیان های اقتصادی رو به رو شدند و با تعطیلی اماکن گردشگری این زیان بیشتر شد.

 

وی افزود: قمیت مرغ با توجه به افزایش نهاده ها و کرایه بیش از 11 هزار تومان برای مرغدار تمام می شود و عرضه مرغ پایین تر از این قیمت باعث زیان به تولیدکنندگان می شود.

 

معاون بهبود تولیدات دامی گلستان بابیان اینکه بازارهای صادراتی به تنظیم  و تعدیل قیمت مرغ کمک می کند، بیان کرد: اگر بخواهیم بگوییم که به منظور تعدیل قیمت صادرات قطع شود در آینده که کاهش قیمت رو به رو شویم  بازار مصرف را از دست می دهیم و باید به گونه ای عمل شود که علاوه بر تامین بازار اهداف صادراتی را نیز پیگیری کنیم.

 

تخله افزود: 85 درصد نهاده های استان گلستان وارداتی است و این مهم طبیعتا منجر به افزایش قیمت تمام شده مرغ  می شود.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیمت تمام شده مرغ مرغ گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله مهری ظهر پنجشنبه در همایش روز ملی گندم و نان در استان گلستان اظهار کرد: دیده نشدن تلاش افرادی که در عرصه آرد و نان فعالیت می‌کنند یکی از نکاتی است که در استان مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه همان طور برای رفع مشکل صف‌های طولانی نوانایی های استان در آبان سال گذشته همت شد، افزود: اکنون باید برای تولید نان با کیفیت هم تلاش کرد تا رضایت مندی مردم را در استان شاهد باشیم.

مدیرکل غله استان گلستان گفت: طی هفته آینده ۶ نانوایی به تولید نان با آرد کامل مجهز خواهد شد و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت که این اتفاق طی دو هفته دیگر تکرار خواهد شد.

وی یادآور شد: طی برنامه ریزی های انجام شده مراکز خرید تضمینی محصولات کشاورزی گلستان از اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

کد خبر 6081918

دیگر خبرها

  • انتقاد از نرخ پایین کرایه های باربری در نسیم شهر اصفهان
  • گلستان در قیمت گذاری گندم مظلوم واقع شده است
  • تولید و ذخیره سازی ۴۳ هزار تن بذر گندم در گلستان
  • سرشماری بهاره قرقاول در گلستان آغاز شد
  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • توجه ویژه به قیمت گندم از انتظارات کشاورزان گلستانی است
  • اعتصاب‌های گسترده یونان را فلج کرد
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا