Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در جلسه شورای راهبردی زنان با محور دفاع مقدس گفت:لازم است تمام حوزه های فرهنگی در راستای انتقال ارزش های دفاع مقدس و تاثیر بانوان در این دوران برنامه های محتوایی را تدوین و اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه های متناسب با دفاع مقدس در طول سال و به دور از موازی کاری توزیع و اجرا می شود.

محمدلو تصریح کرد: امنیت و آرامش کنونی را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و پاسداشت این فرهنگ وظیفه همه مردم و مسوولان است.

مدیر کل امور بانوان استانداری اردبیل اظهار کرد: در اجرای برنامه ها باید مردمی کردن و برجسته کردن نقش بانوان در آفرینش ایثار و شهادت مد نظر قرار گیرد.

معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان نیز در این جلسه از برنامه ریزی برای اجرای ۲۵۰ عنوان برنامه توسط دستگاههای فرهنگی ، دینی و ورزشی استان خبر داد.

حاتم رسولی افزود: نقد و بررسی آثار ادبی دفاع مقدس، نشست های ویژه راهیان نور، برگزاری همایش قلم، نمایشگاه عکس و اسناد و برگزاری تئاتر سنگر از جمله این برنامه ها می باشد.

او با اشاره به شناسایی ۱۱ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس در دستگاههای اجرایی از برنامه ریزی برای جمع آوری خاطرات آنان خبر داد.

رسولی به اجرای طرح معینه و ثبت خاطرات هزار و ۴۰ مادر شهید استان اشاره کرد و گفت: خاطرات جمع آوری شده در قالب کتاب منتشر می شود.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا و ایثارگران ایثار و شهادت نمایشگاه عکس و اسناد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

دیگر خبرها

  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود