Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@08:33:36 GMT

تعرض به دختر ۱۶ساله در میهمانی شوم

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۵۰۲۸

صراط:

جمعه گذشته زن جوانی به‌همراه دختر ۱۶ ساله‌اش به پلیس مراجعه کرد و راز جنایت سیاهی را برملا کرد.

به گزارش ایران دختر نوجوان در تحقیقات گفت: دو سال قبل در مسیر باشگاه ورزشی با دختری به نام سحر آشنا و دوست شدم. شامگاه پنجشنبه او مرا به یک میهمانی در خانه دوستش دعوت کرد.

آن شب مادرم مرا به محل میهمانی رساند، اما چون می‌دانستم که به غیر از سحر دوستانش هم داخل خانه هستند و نمی‌خواستم مادرم از این ماجرا با خبر شود به مادرم گفتم میهمانی دخترانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از رفتن مادرم وارد خانه شدم به غیر از سحر، دو پسر جوان هم داخل خانه بودند.

او ادامه داد: آن‌ها به من نوشیدنی تعارف کردند و من هم آن را خوردم، اما دقایقی بعد حالم بد شد و سحر هم آنجا را ترک کرد. من بی‌هوش شدم و بعد از اینکه به هوش آمدم متوجه شدم آن دو پسر به من تعرض کرده‌اند. ابتدا به مادرم زنگ زدم و گفتم حالم بد است. آن شب حرفی از آن ماجرای تلخ نزدم، اما فردای آن روز موضوع را برای مادرم تعریف کردم.

با شکایت این دختر، بازپرس جنایی دستور بازداشت دو پسر جوان و سحر را صادر کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: میهمانی شبانه دختر نوجوان بازپرس جنایی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حمله‌های حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت امروز صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان در ادامه واکنش خود به حمله رژیم صهیونیستی به ۳ خودرو در جنوب لبنان یک مقر فرماندهی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

بر این اساس حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ساعت ۸:۱۰ شامگاه امروز به وقت محلی مقر فرماندهی لشکر ۱۴۶ ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «جعتون» در شمال سرزمین‌های اشغالی را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داده است.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که عصر امروز نیز موضع صهیونیستی «البغدادی» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده است.

پیش از این نیز اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوبی و به ویژه تعرض به شهرک‌های عین بعال و الشهابیه و هدف قرارگرفتن غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۷:۲۵ شامگاه امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ مقر فرماندهی لشکر شرقی ۷۶۹ در کریات شمونه را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوبی و به ویژه تعرض به شهرک‌های عین بعال و الشهابیه و هدف قرارگرفتن غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۷:۳۰ شامگاه امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ مقر یگان رصد هوایی میرون را را با تسلیحات موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

گفتنی است عصر امروز خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی خودرویی در شهرک «عین بعال» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده است. بر اساس گزارش‌های رسیده در نتیجه این حمله یک نفر به شهادت رسیده و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

پس از آن نیز ارتش رژیم صهیونیستی ۲ خودرو را در شهرک «الشهابیه» واقع در جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار داد. منابع پزشکی به خبرنگار الجزیره گفتند که در نتیجه این حمله‌ها ۲ نفر به شهادت رسیده‌اند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 6080387

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان
  • قتل مادر در اثر بدگویی‌های پدر معتاد
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • باخت زندگی تاوان یک اعتماد
  • کاظمی داور استقلال شد/مومنی داور میهمانی پرسپولیس در آبادان
  • تداوم حمله‌های حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت امروز صهیونیست‌ها
  • اعلام صفر تا صد نقل و انتقال دانشجویان/ ۱۵ خرداد؛ آخرین مهلت نام نویسی 
  • هرگونه تعرض به منافع جمهوری اسلامی پاسخی قاطع به دنبال دارد
  • دختر جوان قربانی آدم‌ربایی ساختگی | نقشه خواستگار فریبکار برای دختر پولدار