Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@08:46:55 GMT

مددجویان فاقد مسکن در چاروسا مسکن دار می شوند

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۵۰۳۷

مددجویان فاقد مسکن در چاروسا مسکن دار می شوند

رئیس کمیته امداد چاروسا از پرداخت تسهیلات به مددجویان برای ساخت مسکن خبر دادند.

ناصر ارغنده در گفتگو با خبرنگار فارس در چاروسا با گرامیداشت هفته قوه قضائیه عنوان کرد: هفته قوه قضاییه بهترین فرصت برای تبیین اهمیت و جایگاه عدالت در جامعه اسلامی است.

رئیس کمیته امداد چاروسا با بیان اینکه حمایت از محرومین و نیازمندان برای خانه دار شدن اولویت کمیته امداد است تصریح کرد: امروز احداث مسکن برای مددجویان تحت حمایت از مهمترین اهداف و اولویت برنامه های کمیته امداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه شاهد افزایش قیمت در بخش مسکن هستیم و با بالا رفتن قیمت‌ها، موضوع ساخت مسکن برای مددجویان دچار مشکلات بیشتری شد.

ارغنده از کمک به مددجویان کمیته امداد برای ساخت منزل مسکونی خبر داد و افزود: افراد روستایی دارای پروانه ساخت ساختمانی و افرادی که دارای مسکن نامناسب و یا فاقد مسکن و تاکنون تسهیلاتی از بنیاد مسکن دریافت ننمودند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس کمیته امداد چاروسا یادآور شد: خانوارهای بالا دو نفر می توانند از این تسهیلات استفاده و در این زمینه 25میلیون تومان بلاعوض با 40میلیون تومان تسهیلات کم بهره از طریق بنیاد مسکن و 10میلیون تومان از سوی کمیته امداد به افراد مشمول پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن کمیته امداد قوه قضاییه قوه قضائیه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان و ۴۵۰۰ اصله نهال درخت توت میان مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد خراسان‌ شمالی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مجید الهی راد امروز _ یک شنبه دوم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان به عنوان مهم‌ترین راهبرد این نهاد در زمینه خودکفایی مددجویان است، اظهار کرد: یکی از اقدامات این نهاد در زمینه ایجاد اشتغال تقویت صنعت نوغانداری و تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان است.

وی با تشریح اقدامات کمیته امداد در زمینه تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان افزود: توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین نوغانداران و توزیع ۴۵۰۰ اصله نهال درخت توت بین مجریان طرح‌های اشتغال را از اقدامات این نهاد در راستای کمک به تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان نام برد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: این نهاد ۶۰۰ کیلوگرم پافسول ضدعفونی کننده کرم ابریشم و ۵۰۰ عدد دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی بین مجریان طرح توزیع کرده است.

الهی راد تصریح کرد: داشتن مناطق مستعد کاشت درخت توت، تقویت بعد اقتصاد خانوار به ویژه در مناطق محروم و مرزی، افزایش تولید پیله خام ابریشم، ایجاد انگیزه و تقویت فعالیت شغلی با مشارکت اعضای خانوار، ریسک پایین و مبلغ پایین جهت راه اندازی فعالیت از مزیت‌های تکمیل زنجیره ارزش نوغان در خراسان شمالی است.

کد خبر 746604

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز