Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نزدیک شدن به پایان فصل رقابت‌های لیگ جزیره، تکلیف علیرضا جهانبخش و برخی ستاره‌های حاضر در این لیگ مشخص نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ستاره ایرانی برایتون به دلیل تصمیم‌های گراهام پاتر سرمربی این تیم، جایی در ترکیب و فهرست تیمش ندارد و همین موضوع باعث نارضایتی جهانبخش هم شده است.ت

سایت فوتبال هلند در این باره نوشت: هافبک چلسی و علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم برایتون در فهرست انتقال‌های تابستانی تیم آیندهوون هلند قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از فان خینکل بازیکن چلسی، گزینه بعدی آیندهوون در تابستان 2020 علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم برایتون انگلیس است. بازیکنی که از شرایط خود در برایتون رضایت ندارد. جهانبخش پس از شروع دوباره لیگ برتر انگلیس تاکنون جایگاهی در فهرست تیم برایتون نداشته و انتقالش در تابستان محتمل است، البته خبرهایی در هفته گذشته درباره تمایل آژاکس آمستردام برای جذب جهانبخش منتشر شدند اما آیندهوون نیز می‌خواهد او را استخدام کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال برایتون علیرضا جهانبخش تیم فوتبال آیندهوون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو

هافبک ایرانی تیم فوتبال برنتفورد می‌تواند یکی از گزینه‌های در دسترس میدلزبورو در نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گازت لایو انگلیس، میدلزبورو که در  چمپیونشیپ انگلیس بازی می‌کند، به دنبال تقویت همه‌جانبه خود در نقل‌وانتقالات تابستانی و صعود به لیگ برتر است.

3 امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی

بر اساس این گزارش؛ تیم تحت هدایت مایکل کریک شانسی برای صعود به لیگ برتر انگلیس ندارد و این تیم توجه خود را به خریدهای تابستانی معطوف کرده است. بسیاری از بازیکنان تیم‌های لیگ برتری پس از پایان فصل قراردادشان پایان یافته و می‌توانند بدون هزینه‌ای به میدلزبورو انتقال یابند. یکی از این گزینه‌ها سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد است که با پایان یافتن قراردادش یک ساله‌اش می‌تواند خرید بدون هزینه میدلزبورو در تابستان باشد.

میدلزبورو در جدول رده‌بندی چمپیونشیپ انگلیس با 63 امتیاز نهم است و شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • کدام میوه‌های تابستانی ویتامین C بالایی دارند؟
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی