Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-عرضه اولیه سیمان تأمین (یکی از هلدینگ‌های زیر مجموعه شستا) در بورس روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه انجام می‌شود.

عرضه اولیه سهام شرکت سیمان تأمین در بورس قرار است روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه انجام شود.

سیمان تأمین زیرمجموعه هلدینگ شستا دارای چند بخش از جمله صنعت سیمان، ساختمان عمران و حمل و نقل است و سرمایه این شرکت به ۱۱۰۰ میلیارد تومان می‌رسد که شامل ۴۵ شرکت زیرمجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت سیمان تأمین به عنوان پانصد و چهل و یکمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش سیمان، آهک و گچ، در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد سیتا به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی ۸۰۰ سهم در سقف قیمتی ۱۵ هزار و ۷۵۰ ریال و کف قیمتی۱۴ هزار و ۹۰۰ ریال عرضه خواهد شد.

همچنین مدیر عرضه، کارگزاری صبا تأمین، متعهد عرضه شستا، متعهد خرید صبا تأمین و سقف تعهد خرید ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه است.

تعداد یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون سهم از کل سهام قابل عرضه در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم در روز عرضه اختصاص خواهد یافت.

همچنین تعداد ۳۳۰ میلیون سهم صرفا به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز معاملاتی شنبه مورخ ۱۴ تیر ۹۹ به قیمت کشف شده در روز عرضه مورخ ۱۱ تیر ۹۹ اختصاص خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سیمان تأمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته باشگاه استقلال به یک هلدینگ مطرح واگذار شد و بلافاصله بعد از این اتفاق شایعاتی در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه دهان به دهان چرخید، اما واقعیت این است که فعلا امکان تغییرات مدیریتی در این باشگاه وجود ندارد.

نکته اول اینجا است که مدیریت فعلی باشگاه استقلال باید تمامی اسناد و مدارک و میزان بدهی‌های این باشگاه را بر آورد کرده و در قالب گزارش به مسئولان هلدینگ مربوطه ارائه کند که این موضوع زمانبر است. از طرفی دیگر این هلدینگ باید نمایندگان خود را برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی کند تا اهلیت آن‌ها از مراجع مربوطه تائید شود و این موضوع نیز نیازمند زمان است.

همچنین با توجه به اینکه تا پایان مسابقات لیگ برتر ۶ هفته باقی مانده است اگر قرار بر تغییرات باشد بعد از پایان مسابقات لیگ برتر این اتفاق رخ خواهد داد؛ ضمن آنکه قطعا یکی دو عضو با سابقه ورزشی در هیات مدیره یا حتی برای مدیرعاملی این باشگاه در نظر گرفته خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟