Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر ایرانی در برایتون یک نیمکت نشین است.

طرفداری - علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی باشگاه برایتون در لیگ برتر انگلیس نتوانسته در ترکیب اصلی تیمش قرار گیرد. همین مسئله موجب شده صحبت هایی در خصوص جدایی از برایتون و همچنین علاقه باشگاه آژاکس به جذب جهانبخش شنیده شود.

نشریه Voetbal International هلند در خصوص آینده علیرضا جهانبخش نوشت:

علیرضا جهانبخش مد نظر باشگاه پی اس وی آیندهوون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه سال گذشته نیز به جذب بازیکن ایرانی علاقه مند بود که تا سال 2023 با برایتون قرارداد دارد. پس از ورود گراهام پاتر به برایتون، جهانبخش در برنامه های او قرار نگرفت ولی خودش خواست برای کسب جایگاهش در برایتون و فوتبال انگلستان بجنگد. به نظر می رسد جدایی علیرضا جهانبخش از برایتون قابل مذاکره باشد. او می تواند یک گزینه هجومی خوب برای راجر اشمیت باشد. وینگر ایرانی پس از درخشش در نایمخن و آلکمار در سال 2018 راهی برایتون شد.

همچنین بخوانید:

آژاکس خواهان جذب علیرضا جهانبخش

جهانبخش: پیش از رفتن به هلند، در آستانه انتقال به یک تیم پرطرفدار ایرانی بودم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه ادعای رهگیری موشک‌های ایرانی را رد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «مرکز مبارزه با اخبار و ادعاهای گمراه‌کننده ترکیه وابسته به اداره ارتباطات ریاست جمهوری این کشور با انتشار بیانیه‌ای ادعای برخی رسانه‌ها درباره رصد و رهگیری موشک‌های شلیک‌شده ایرانی به اسراییل در جریان عملیات تنبیهیِ «وعده صادق» در سیزدهم آوریل از طریق پایگاه راداری کورجیک در استان ملاطیه ترکیه را تکذیب کرد.

در این بیانیه تاکید شده است که ادعاهای مربوط به پایگاه راداری در کورچیک که در پی دیدار روز گذشته میان «رجب طیب اردوغان»، رییس جمهور ترکیه و «اسماعیل هنیه»، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس منتشر شد، پیش از این از سوی مرکز مبارزه با اخبار گمراه‌کننده تکذیب شده بود.

این مرکز ریاست‌جمهوری ترکیه در ادامه تأکید کرده که «این ادعاها بی‌اساس و بی‌پایه است و عمداً دوباره منتشر شده است.»

آن گونه که در این بیانیه آمده «اطلاعات دریافتی از سیستم راداری در کورجیک تنها در چارچوب رویکردهای ناتو با متحدان به اشتراک گذاشته می شود».

در این بیانیه همچنین تأکید شده است که «امکان‌پذیر نیست که این اطلاعات را با طرف‌هایی مانند اسراییل به اشتراک گذاشته شود که جزو متحدان ناتو نیسستند.»

کد خبر 6084465

دیگر خبرها

  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • ترکیه ادعای رهگیری موشک‌های ایرانی را رد کرد