Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن حاجی ابراهیمی روز دوشنبه به رسانه ها افزود: همزمان با شروع برداشت گندم، شبکه تعاون روستایی استان سمنان به مباشرت از اداره کل غله و بازرگانی در مراکز روستایی خرید تضمینی این محصول را از کشاورزان آغاز کرده است و همچنان ادامه می دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر برداشت گندم در گرمسار و آرادان به پایان رسید، این محصول در سایر مناطق استان در حال خرید از کشاورزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: خرید گندم تا پایان برداشت این محصول ادامه دارد و پیش بینی می شود بیش از ۵۰ هزار تن گندم خریداری و به سیلوها منتقل شود.

حاجی ابراهیمی افزود: علاوه بر گندم، خرید محصول کلزا نیز در ۷ مرکز خرید انجام می شود.

۲ درصد از سهم تولید غلات کشور متعلق به استان سمنان است.
نزدیک به ۲۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان سمنان زیر کشت گندم است که از این وسعت کشت گندم  ۲۱ هزار و ۴۴۰ هکتار کشت آبی و یک هزار و ۷۵ هکتار دیم است.
پیش از این اعلام شد امسال خرید تضمینی گندم در استان سمنان به نرخ ۲۵ هزار ریال انجام می‌شود.

برچسب‌ها گندم سمنان اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم سمنان اراضی کشاورزی گندم سمنان اراضی کشاورزی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده خرید توافقی محصول سیب‌زمینی تا اطلاع ثانوی تمدید شده است.
حسین برزگر افزود: ۲ مرکز خرید محصول سیب زمینی در شهرستان‌های بروجن و شهرکرد عملیات خرید و ثبت قرارداد‌ها را بین کشاورزان و صادرکنندگان انجام می‌دهند.
به گفته وی: به دلیل افت قیمت این محصول از قیمت تمام‌شده برای کشاورز و افزایش هزینه انبارداری برای کشاورزان خرید توافقی این محصول در استان انجام می‌شود.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان افزود: از نیمه اسفند تاکنون بیش از هفت هزار تن محصول سیب‌زمینی به صورت توافقی بین صادرکنندگان و کشاورزان قرارداد منعقد شده است.

دیگر خبرها

  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی درچهارمحال و بختیاری
  • خرید تضمینی گندم به ۱۱ میلیون تن می‌رسد
  • نهال گردو اصلاح شده و تضمینی فقط 35 هزار تومان
  • برداشت گندم از مزارع هرمزگان ۷۰ هزار تن پیش‌بینی شد
  • بیش از هزار و ۱۰۰ مرکز خرید تضمینی در کشور آماده تحویل گندم کشاورزان است
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جدید
  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان
  • شروع برداشت گندم در مناطق گرمسیری کشور
  • نخستین برداشت گندم کشور در هرمزگان