Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد که 18 بازیکن شاغل و 6 فرد دیگر از کادر فنی تیم‌های این لیگ از چهارم ژوئن (15 خرداد) که تمرینات گروهی تیم‌ها از سر گرفته شد، به کرونا مبتلا شده‌اند.

اخبار ورزشی- در مجموع 668 بازیکن در فوتبال آمریکا تست کرونا داده‌اند که 18 مورد آن مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است که از هشتم جولای (18 تیر) فصل جدید MLS با حضور 26 تیم و به صورت متمرکز در مجموعه ورزشی والت‌دیزنی ورلد ریسورت شهر اورلاندو در ایالت فلوریدا آغاز شود و طبق اعلام جف کارلایل، سخنگوی MLS با وجود ابتلا 24 نفر از افراد شاغل در این لیگ هنوز برنامه‌ای برای لغو مسابقات وجود ندارد.

طبق بیانیه‌ منتشر شده توسط سازمان لیگ فوتبال آمریکا تمام افرادی که تست کرونای آنها مثبت شده است، وضعیت‌شان بار دیگر توسط مقامات پزشکی ذی‌ربط بررسی می‌شود و در یک هتل قرنطینه خواهند شد تا اینکه در تست‌های بعدی هیچ نشانه‌ای از وجود این ویروس در بدن آنها رؤیت نشود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال تست کرونا لیگ آمریکا فوتبال آمریکا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت

محمدی فلاح گفت: در طرح پرستاری خانواده محور به هر نفر ۲۱میلیون ریال پرداخت می شود .

وی گفت : تعداد مستمری بگیران زیر پوشش بهزیستی البرز از ۱۹ هزار نفر در سال ۱۴۰۱ به ۲۵ هزار و ۲۱۵ نفر در آغاز سال جاری افزایش یافتند.

محمدی فلاح بیان کرد: میزان مستمری مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۳ به نسبت سال گذشته ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت و این افزایش با مستمری فروردین ماه پرداخت می شود .

مدیرکل بهزیستی استان البرز یاد آورشد: امسال نیز اعتبارات خرید تجهیزات توانبخشی شامل انواع ویلچر سمعک واکر توالت فرنگی عصا ساعت نابینایان حدود ۱۰۰ درصدرشد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می دهد.

محمدی فلاح اظهار کرد: برای اولین بار ۲۰ ویلچرکربنی فوق سبک با صرف ۱۱ میلیارد ریال برای افراد با معلولیت جسمی، حرکتی و ضایعه نخاعی تولید شرکت های دانش بنیان در استان البرز تامین شده است.

 

 

    باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت ربات‌ها تا سال ۲۰۳۰ در بازی فوتبال
  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر