Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، زینب پاپی (مدیرکل پژوهش کتابداری و آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) از تدوین نیازسنجی آموزشی برای دانشجویان،‌ پژوهشگران و فرهیختگان با رویکردی نو در این سازمان خبر داد.

پاپی با اعلام این خبر، در توضیح تدوین این نیازسنجی آموزشی گفت: در تقویم آموزشی سال ۹۹ با بهره‌گیری از نیازسنجی دقیق و علمی، با استفاده از استانداردها، بررسی پایگاه‌های مختلف در حوزه کتابداری، آرشیو و حوزه ‌های عمومی، دستورالعمل­‌های موجود و استفاده از منابع مختلف، با احصاء نظر خبرگان و کارشناسان تدوین و نهایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پژوهش کتابداری و آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تصریح کرد: آموزش‌گیرندگان خارج از سازمان هم در برنامه‌های آموزشی اداره کل پژوهش کتابداری و آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی قرار گرفته شده است. به این ترتیب که برای مخاطبان بیرونی ضمن تعریف دوره­‌های جدید و دوره­‌های تخصصی آزاد، سعی شده امسال دوره‌­های غیرحضوری را پررنگ‌تر نشان دهیم و دوره­‌های ال ام اس (LMS) (سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی) را با رویکرد جدید و به صورت آنلاین برای مخاطبان ارائه کنیم.

پاپی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به آموزش‌های سال جاری گفت: ۲ نوع آموزش به مجموع آموزش‌های این اداره کل افزوده شده است که می‌توان از دوره‌های کانون ارزیابی و دوره‌های تخصصی آزاد نام برد. همچنین دوره­‌های تخصصی آزاد نیز به منظور روزآمدی دانش و مهارت حرفه‌ای پژوهشگران طراحی شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان اسناد و كتابخانه ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۴ هزار نفر از اقشار آسیب‌دیده اجتماعی در قالب طرح‌های مختلف کشوری و استانی به صورت رایگان با یک مهارت جدید آشنا شدند. - اخبار استانها -

حسن کامرانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: با توجه به اهمیت مهارت‌آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار این اداره کل است.

وی گفت: در این راستا در سال گذشته 175 دوره آموزشی ویژه اقشار آسیب‌دیده اجتماعی شامل معتادین بهبودیافته،کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنین سکونت‌گاه‌های غیررسمی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی تصریح کرد: از متقاضیان این گروه هدف 2 هزار و 467 نفر مرد و یک‌هزار و 486 نفر زنان بوده که در طی سال در مجموع 613 هزار و 037 نفر ساعت آموزش را گذرانده‌اند.

انتهای پیام/257

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد