Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: اجرای برنامه‌های نوین و دادرسی الکترونیکی با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش میزان رضایتمندی مردم از سیاست‌های اصلی قوه قضائیه است.

حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی افزود: در دادرسی الکترونیکی گذار از روش‌های سنتی به فناوری و سیستمی شدن و کاهش رفت و آمد ارباب رجوع مدنظر است که اجرای این مهم از اردیبهشت ماه امسال در استان مرکزی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دادرسی الکترونیکی در حافظه سامانه ثبت و ضبط شده و تمامی مراحل از بررسی تا پایان صدور رای و ابلاغ در سامانه ثنا، در موارد مربوط به تامین خواسته، انحصار وراثت و تامین دلیل به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: با راه‌اندازی این سامانه در شوراهای حل اختلاف این استان، سه اقدام تامین خواسته، تامین دلیل و انحصار وراثت از صفر تا ۱۰۰ به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

کد خبر 526656 برچسب‌ها استان مرکزی شورای حل اختلاف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی شورای حل اختلاف استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  حجت الاسلام احمد صالحی گفت : این سامانه همزمان با سفر رییس جمهوری به استان سمنان راه اندازی شد و شهروندان می توانند با شماره تماس ۱۱۱ مشکلات، معضلات، مطالبات، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را به شکل مستقیم ارائه کنند.

 در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بیش از ۳۶ هزار نامه مردمی در سامانه سامد ثبت و رسیدگی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در استان سمنان
  • تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • رفع اختلال سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • (ویدیو) رفع اختلال در سامانه نسخه الکترونیک تا پایان هفته
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان