Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@06:24:45 GMT

اجرای طرح سلام بر امام مهربانی ها در دهه کرامت 

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۶۱۰۰

اجرای طرح سلام بر امام مهربانی ها در دهه کرامت 

سهیلا بهادری گفت:: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان تشریف به حرم مطهر امام رضا علیه السلام نیست بنابراین در دهه کرامت، طرح سلام بر امام مهربانی ها اجرا می شود.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان تشریف به حرم مطهر امام رضا علیه السلام نیست بنابراین در دهه کرامت، طرح سلام بر امام مهربانی ها اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد اضافه کرد: به همین منظور هر شب صلوات خاصه امام رضا علیه السلام از گلدسته های مسجد پخش می شود و با این اقدام سعی کردیم همگی از راه دور زائر حضرت باشیم.

 وی بیان کرد: در اولین روز از این دهه، بر سر مزار شهید بهادری گرد هم آمده و یاد خاطره این شهید را گرامی داشته و با آرمان های این شهید تجدید پیمان کردیم.

بهادری ابراز کرد: همچنین به منظور خدمت رسانی کریمانه به نیازمندان، اقدام به توزیع جعبه های خرما در بین نخل داران کردیم تا از طریق جمع آوری ذکات آنها، به خانوارهای نیازمند کمک کنیم.

رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ادامه داد: البته جعبه ها توسط چند نفر از بانوان بی سرپرست روستا آماده می شوند و دستمرد به آنها پرداخت می شود و در واقع می توان گفت؛ با این اقدام زمینه اشتغال موقت این بانوان نیز فراهم می شود.
 
وی اظهار کرد: طرح خدمت رسانی کریمانه هم زمان با دهه کرامت آغاز شده و تا پایان فصل برداشت خرما ادامه دارد.

بهادری ابراز کرد: در تداوم برنامه های دهه کرامت با مشارکت اعضای کانون اقدام به برگزاری چله های معرفتی از جمله چله استغفار کردیم.

رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد در خاتمه یادآور شد: فضا سازی مسجد و محله متناسب با دهه کرامت از سایر برنامه های کانون فرهنگی هنری ام ابیها است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه های دهه کرامت دهه کرامت کانون فرهنگی هنری ام ابیها دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ کارشناس کانون پرورش فکری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: تماشاخانه سیار از امروز در استان مرکزی حضور دارد و در سه نقطه از استان نمایش عروسکی، پخش انیمیشن و برنامه‌های متنوع دیگر را اجرا می‌کند. 
فربدزاده افزود: این تماشاخانه در قالب یک تریلی مجهز به پخش فیلم و اجرای تئاتر حضور پیدا می‌کند و برای علاقه‌مندان به اجرای برنامه می‌پردازد. 
او مهمترین هدف حضور این تماشاخانۀ سیار را اجرای برنامه در مناطق مستضعف، اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان عنوان کرد. 
کارشناس کانون پرورش فکری افزود: تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق مختلف کشور برای کودکان  برنامه‌های فرهنگی از جمله قصه‌گویی، تئاتر، نمایش و فیلم اجرا می‌کند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • ۵۰ درصد حجاج از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) اعزام می‌شوند
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره ایرانی پس از ۹ سال