Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی المپیک صبح امروز از فدراسیون جانبازان و معلولین بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدرضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک امروز بازدیدی از فدراسیون‌های تیراندازی و جودو‌ داشت و پس از آن با حضور در فدراسیون جانبازان و معلولین از این مجموعه بازدید کرد. جلسه گفتگو وی با مسئولین فدراسیون هم اکنون آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین، دادگر رییس فدراسیون تیراندازی، سعیدی دبیر کمیته، سجادی سرپرست کاروان ایران در توکیو و بهداد سلیمی نیز حضور دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جانبازان و معلولین سید رضا صالحی امیری فدراسیون جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه فدراسیون شنا برای ورود به المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، کسب مجوز ورود به مسابقات شنا بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس منوط به دستیابی به رکورد تعیین شده توسط فدراسیون ورزش های آبی جهان است. این رکوردها به واسطه شرکت در رویدادهای مورد تایید همین فدراسیون قابل دسترسی است.

چهار مرحله از این مسابقات طی دو ماه آینده در کشورهای مختلف برگزار می شود. فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در نظر دارد از این رقابت ها حداکثر استفاده را برای نزدیک تر شدن به رکورد المپیک داشته باشد. به همین منظور حضور دو نفر از ملی پوشان شنا در این رقابت ها در برنامه است.

حمید اسکندریون مسئول کمیته فنی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با در این زمینه گفت: با لحاظ کردن رکوردهای تعیین شده برای ورود به المپیک و رکوردهای ثبت شده توسط شناگران کشورمان، دو نفر از آنها واجد شرایط برای حضور در رقابت های گزینشی تشخیص داده شده اند. بنابراین حضور در این رقابت ها برای این دو نفر برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه سامیار عبدلی و مهرشاد افقری دو ملی پوش شنا هستند که نزدیک تر از دیگر شناگران به رکوردهای المپیک هستند، در مورد برنامه های پیشنهادی برای هر یک از آنها توضیح داد و خاطرنشان کرد: سامیار عبدلی در آلمان اقامت دارد و تمریناتش را پیگیری می کند. او تا ۱۰ روز دیگر در بوندس لیگا شرکت می کند. بوندس لیگا از مسابقات معتبر و موردتایید فدراسیون ورزش های آبی جهان است که نتیجه آن تعیین کننده در تعیین ورزشکاران المپیکی است.

مسئول کمیته فنی فدراسیون شنا تاکید کرد: مهرشاد افقری هم تقریبا ۱۰ اردیبهشت همراه با مربی خود (گامر دیلانچیان) در یک دوره رقابت های تدارکاتی ترکیه شرکت می کند. بلافاصله بعد از آن هم او در یک دوره اردوی ارتفاع که زیر نظر مربی ترکیه ای و در شهر ارزروم برگزار می شود، شرکت می کند.

اسکندریون ادامه داد: افقری اواخر خرداد در رقابت های چک شرکت می کند سپس راهی ایتالیا می شود در مسابقات این کشور حاضر شود. نتایج این دو رقابت همچون ترکیه بر روی وضعیت المپیکی شرکت کنندگان تاثیر دارد. البته سامیار عبدلی هم در رقابت های چکو ایتالیا شرکت می کند. او از محل زندگی خود عازم این مسابقات می شود و افقری از ایران سفر خود را انجام می دهد.

وی تصریح کرد: این برنامه ها برای این دو شناگر پیش بینی شده و اقدامات لازم هم برای سفر و حضور به موقع آنها در مسابقات موردنظر انجام شده است. امید می رود کارها طبق برنامه پیش برود.

مسئول کمیته فنی فدراسیون شنا همچنین در مورد اینکه «سامیار عبدی و مهرشاد افقری در چه ماده ای شانس بیشتری برای کسب ورودیه المپیک را دارند؟»، گفت" مهرشاد افقری در ۵۰ متر کرال سینه شانس بیشتری دارد. او در حال حاضر ۷۰ صدم ثانیه با رکورد المپیک در این ماده فاصله دارد. شانس مهرشاد افقری اما در ۱۰۰ متر پروانه بیشتر است. او یک ثانیه و ۴۰ - ۳۰ صدم ثانیه با رکورد المپیک فاصله دارد. البته جبران این اختلاف و فاصله امتیازی در شنا کار خیلی سختی است اما امیدواریم که عبدلی و افقری موفق به انجام آن شوند.

دیگر خبرها

  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد
  • تعزیه‌خوانی حضرت علی‌اکبر توسط ایرج خواجه امیری
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • سرپرستان نواب رییسی فدراسیون چوگان معرفی شدند
  • حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۵۵ کشور در المپیک پاریس
  • برنامه فدراسیون شنا برای ورود به المپیک
  • مذاکره با کشور‌های اروپایی و آسیایی برای ورود فناوری‌های جدید در ساختمان سازی
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد