Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

مهدی صالح زاده معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۳ شهرداری تهران گفت: بوستان جنگلی سرخه حصار مساحتی بالغ بر ۶۰۰ هکتار دارد که می‌توان تردد را از درب‌های اصلی آن کنترل کرد.

اخبار اجتماعی - معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۳ شهرداری تهران افزود: در انتهای اراضی زیتون بخشی از مسیر باز است که امکان ورود سگ‌های بدون صاحب را در بوستان سرخه حصار ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالح زاده با تاکید بر این نکته که با شیوع کرونا بوستان‌های پایتخت تعطیل شدند، گفت: تعطیل شدن بوستان سرخه حصار موجب شد تا تعداد سگ‌های بدون صاحب ولگرد در بوستان سرخه حصار بیشتر شود و در کنار آن نیز بسیاری از شهروندان هستند که در پویش دوستداران حیوانات شرکت می‌کنند و به شکل خودجوش به سگ‌های ولگرد غذا می‌دهند.

او بیان کرد: ما در معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به دنبال این هستیم تا سگ‌های بدون صاحب را جمع آوری کنیم و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران نیز قرار داد‌هایی را جهت جمع آوری سگ‌ها با پیمانکاران منعقد کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۳ شهرداری تهران تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا در نقاط امن و به دور از حاشیه نقاهتگاهی برای سگ‌های پلاک گذاری و عقیم سازی شده دایر کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری تهران سگ های ولگرد شهرداری منطقه ۱۳ شهرداری تهران بوستان جنگلی سرخه حصار خدمات شهری شهرداری شهرداری تهران سرخه حصار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست

احمدرضا متالهی‌ اردکانی شهردار اردکان در نشست شورای اسلامی شهر که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری یزد برگزار شد؛ گفت: فرسودگی ماشین‌آلات خدمات شهری و آتش‌نشانی به‌عنوان یکی از دغدغه‌های شهرداری به‌شمار می‌رود.

او تصریح کرد: عدم واریز بودجه‌های قانونی و کسری بودجه، شهرداری را با چالش‌های جدی روبرو کرده است.

متالهی بیان داشت: به جرات می‌گویم علی‌رغم تمامی مشکلات، پایین‌ترین نرخ قیمت تمام‌شده خدمات در بین شهرداری‌های کشور مربوط به شهرداری اردکان است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • نصب تله‌های جالب برای آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار | این تله‌ها چطور عمل می‌کنند؟
  • نصب تله‌های فرمونی برای جلوگیری از آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • واکنش عضو شهرداری تهران به جمع‌آوری سگ‌ها از خیابان
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است