Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه رسانه ای «آدینه خاوران» به عنوان اولین گروه رسانه ای تصویری شهرستان خفر با بروز ترین تجهیزات رسانه ای در راستای ارتقای سطح تولید محتوای انقلاب اسلامی و نشر محتوای فرهنگی و مستند سازی فعالیت خود را در دهه کرامت آغاز کرد.

«علیرضا باقری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: گروه رسانه ای «آدینه خاوران» به عنوان اولین گروه رسانه ای تصویری شهرستان خفر با بروز ترین تجهیزات رسانه ای در راستای ارتقای سطح تولید محتوای انقلاب اسلامی و نشر محتوای فرهنگی و مستند سازی فعالیت خود را در دهه کرامت آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی ستاد نمازجمعه و دفتر امام جمعه خاوران اضافه کرد: گروه رسانه ای مذکور متعلق به دفتر امام جمعه و ستاد نمازجمعه شهر خاوران فارس با بهره گیری از جوانان متعهد و توانمند آمادگی خود را برای همکاری با سازمان های دولتی و غیر دولتی در عرصه رسانه تصویری اعلام می کند.

 

وی ادامه داد: امید است با بهره گیری از فرصت های موجود و پتانسیل های جوانان مستعد در راستای شکوفایی فضای رسانه ای گام برداریم و علاقمندان می توانند برای تولید کارهای فرهنگی و مستند با شماره 09334936026 تماس حاصل کنند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: خاوران دهه کرامت در فارس دهه کرامت گروه رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در قم به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود

معاون استاندار قم گفت: جایگاه وجودی حضرت معصومه(س) جهانی است و امسال تلاش همه دستگاه‌های اجرایی و مدیریتی این استان باید بر این باشد که جشن‌های دهه کرامت به‌صورت بین‌المللی دنبال شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم که با موضوع «ارائه برنامه‌های دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و مردمی استان در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های بین‌المللی دهه کرامت» برگزار شد، با بیان اینکه جایگاه قم جایگاهی جهانی است، اظهار داشت: باید کسانی که در قم خدمت و مدیریت می‌کنند، جهانی فکر کنند و برنامه‌هایی را ارائه و عرضه کنند که مورد پسند جهانیان باشد.

معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به اینکه در دهه کرامت برنامه‌های بین‌المللی در استان قم تدارک دیده شده است، افزود: امسال نخستین مراسم بین‌المللی جشن ولادت حضرت معصومه(س) در قم برپا خواهد شد و این از نمونه‌های بارز فکر و برنامه‌ریزی فعالیت‌ها به صورت جهانی است.

وی با تأکید بر اینکه امام صادق(ع) از قم به‌عنوان حرم اهل بیت(ع) نام برده‌اند، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین ابعاد فرهنگی و اجتماعی شهر قم، موضوع زیارت است و می‌دانیم که زیارت یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های پیروان اهل بیت(ع) محسوب می‌شود.

معاون استاندار قم گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) اصلی‌ترین محور در بحث زیارت است . ضرورت دارد ابعاد وجودی بانوی کرامت به دنیا معرفی شود و در بسیاری از نقاط دنیا نیز شاهدیم که معرفی شده است.

وی دهه کرامت را یکی از اصلی‌ترین فرصت‌ها برای توجه به بانوی بزرگ جهان اسلام حضرت معصومه(س) دانست و افزود: همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند در خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی به زائران کریمه اهل بیت(ع) با تمام توان بسیج شوند.

حسینی‌مقدم بر ضرورت اطلاع‌رسانی و استفاده از ظرفیت رسانه ملی در پوشش برنامه‌های جشن‌های دهه کرامت استان قم تاکید کرد و گفت: حضور پرتوان دستگاه‌های خدمت‌رسان در عرصه‌های مختلف اسکان، پذیرایی، بهداشت، سلامت و خدمات شهری برای خدمت به زائران شهر کریمه اهل بیت(ع) ضروری است.

وی عنوان کرد: تمام مردم شریف استان قم باید فرهنگ غنی زیارت را در ابعاد مختلف معرفتی درک کنند و همچنین ما نباید از حضور همه مردم این استان در جشن‌های مختلف محله‌ای، منطقه‌ای و استانی غفلت کنیم.

معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم خاطرنشان کرد: در دهه کرامت نیاز است که آموزش‌وپرورش و مراکز علمی و دانشگاهی نیز برنامه‌های پرمحتوای دینی و فرهنگی برای نوجوانان و جوانان داشته باشند و از این فرصت برای ارتقای فرهنگ و مکتب و مقابله با همه توطئه‌های دشمنان استفاده کنیم.

به گزارش تسنیم، در ابتدای این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان قم و اعضای کمیته‌های ستاد تسهیلات زائرین استان قم به تبیین برنامه‌ها و فعالیت‌های مجموعه خود در دهه کرامت پرداختند.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه
  • خوانش انتقادی مخاطبان چهار نسل از محتوای رسانه‌ای
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • جشن‌های دهه کرامت در قم به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود