Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت پروژه های شهرستان گچساران را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید محمد نصیری راد آخرین وضعیت پروژه های راهداری شهرستان گچساران را تشریح کرد و گفت؛۳ پروژه مهم در حوزه شهرستان گچساران با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال اجرا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود؛دو پروژه مهم تعمیر اساسی پل های روستای دیل و آرو شهرستان گچساران با اعتبار ۷۰۰میلیون تومان و با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا می باشد.

نصیری راد با اشاره به اینکه پروژه مهم دیگر روکش و لکه گیری آسفالت گچساران- بی بی حکیمه در حال اجرا می باشد گفت؛این پروژه بطول ۳کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در حال اجرا می باشد.

وی در ادامه افزود؛محل اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود؛خط کشی محور های ارتباطی، تعمیر و تعویض گارد ریل ،تعمیر و تعویض تابلوهای هشدار دهنده از دیگر کارهای این اداره کل در شهرستان گچساران می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راهداری حال اجرا شهرستان گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند

ابراهیم صفری تصریح کرد: برخی معابر و خیابان‌های شهر اردبیل و سایر شهر‌ها نیاز به ساماندهی دارند که نیاز است مدیران مناطق در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند. او گفت: مطالبه اساسی مردم تکمیل پروژه‌های در دست اجرا و ساماندهی معابر و کوچه‌ها و خیابان است که باید در این راستا اقدامات عملی انجام شود. عضو شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان با اشاره به نامگذاری امسال به جهش تولید با مشارکت مردم افزود: شورای اسلامی استان و شورای اسلامی شهر اردبیل برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و از تمام ظرفیت‌های موجود در این راستا استفاده خواهد کرد. صفری افزود: شورا‌ها باید با جدیت پیگیر مطالبات مردم و تحقق آنها باشند چرا که مردم ولی نعمتان جامعه و سرمایه بزرگ اجتماعی هستند و تحقق مطالبات مردم وظیفه اساسی مسئولان است. باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • آبگیری تعداد زیادی از پروژه های اجرا شده آبخیزداری در حوزه های آبخیزدر سطح استان سمنان
  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • آخرین وضعیت گازرسانی در جیرفت از زبان فرماندار 
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی در سطح کشور
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • رعایت قوانین رانندگی سبب کاهش تلفات جاده‌ای شده است