Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک امروز با بازدید از ۳ فدراسیون در جریان برنامه های آنها قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه کیکاووس سعیدی، نصرالله سجادی، علی دادگر عضو هیات اجرایی و بهداد سلیمی صبح امروز از ۳ فدراسیون جودو، تیراندازی با کمان و جانبازان و معلولین بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* وی بعد از شنیدن صحبت های آرش میراسماعیلی در خصوص تعلیق جودو و فعالیت های صورت گرفته پرداخت. در ادامه صالحی امیری دقایقی نشست خصوصی با رئیس فدراسیون جودو برگزار کرد.

* صالحی امیری درباره وضعیت جودو گفت: دادگاه CAS هیچ سندی جز ادعای چند نفر را در اختیار ندارد که این افراد و شاهدان اولین شرط که عدالت است را در اختیار ندارند. شهریور ماه نتیجه دادگاه مشخص می شود.

* رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرد نیمه دوم امسال بقیه حقوق المپین ها پرداخت خواهد شد.

* صالحی امیری در ادامه در فدراسیون تیراندازی با کمان حاضر شد. در این نشست غلامرضا شعبانی بهار از افتتاح خوابگاه برای کمانداران در هفته دولت خبر داد.

* صالحی امیری گفت: تیروکمان می تواند جزو رشته های پرمدال ما باشد. کسب سهمیه نشان داد این رشته پتانسیل دارد. زیرساخت ها باید به روز شود. چندین سایت افتتاح شده و امیدواریم شهرهای دیگر هم این سایت ها را داشته باشند. بخش تجهیزات بسیار مهم است، ما باید کمک کنیم فدراسیون ها تجهیزات نو را تهیه کنند و در مسابقات حضور فعال داشته باشند.

* کمیته ملی المپیک ۱۰۰ میلیون تومان برای تهیه تجهیزات به فدراسیون تیراندازی با کمان کمک خواهد کرد.

* فدراسیون تیراندازی با کمان یک قبضه کمان به صالحی امیری اهدا کرد. این کمان در موزه ملی ورزش نگهداری خواهد شد.

* صالحی امیری در پایان از فدراسیون جانبازان و معلولین بازدید کرد. در ابتدای این بازدید کلیپی از افتخارات جانبازان و معلولین پخش شد.

* شروین اسبقیان در خصوص رشته های جدا شده از فدراسیون، افتخارات معلولان در رقابت های بین المللی، وضعیت سهمیه های پارالمپیک توکیو و ... گزارشی را ارائه کرد. 

* سیدرضا صالحی امیری اظهار داشت: در فدراسیون جانبازان افرادی هستند که با اراده و انگیزه نقض عضو را تبدیل به فرصت کرده اند. آنها با غرور و غیرت اثبات کردند نقص عضو یک امر عارضی است که می تواند تبدیل به فرصت شود. ما نسبت به آنها دین داریم.

* وی ادامه داد: باید در توسعه زیر ساخت ها فعالیت بیشتری داشته باشیم تا ورزشکاران در شهرهای خود به راحتی تمرین کنند. به این ورزشکاران نباید به صورت ترحم نگاه کرد بلکه نگاه مان باید از روی غرور و غیرت باشد. آنها معمار تبدیل تهدید به فرصت شده اند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک فدراسیون تیراندازی صالحی امیری تیراندازی با کمان کمیته ملی المپیک صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)

منبع: اصلاحات نیوز 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صالحی‌امیری: ورزشکاران مهاجر ایران رویکرد سیاسی ندارند اما می‌توانند ابزار سیاسی دیگران شوند صالحی امیری مشمول بازنشستگی نمی‌شود

دیگر خبرها

  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی قهرمانی برزیل|خدمتی پنجم شد، چهل امیرانی هفتم
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد