Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود قطعی شدن قهرمانی لیورپول در لیگ برتر، جدال روز پنج‌شنبه این تیم با منچسترسیتی دیدار بزرگی است و سیتی قصد دارد ناکامی‌اش در طول فصل را دست‌کم در این بازی جبران کند.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امسال هر چه تلاش کرد حتی نتوانست در جدول لیگ برتر به لیورپول نزدیک شود. حالا اما که قهرمانی لیورپول قطعی شده سیتی همه امیدهای خود را به دیدار روز پنج‌شنبه دو تیم در اتحاد معطوف کرده تا دست‌کم بتواند بخشی از ناکامی‌هایش در رقابت با لیورپول در طول فصل را در این بازی جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما سیتی تا کنون در بازی‌های رو در رو با لیورپول چندان موفق نبوده. گواردیولا تا کنون هرگز در آنفیلد به پیروزی نرسیده. یا داوید سیلوا که تا کنون چهار بار قهرمان لیگ برتر شده در یک دهه حضورش در سیتی نتوانسته در آنفیلد طعم پیروزی مقابل لیورپول را بچشد. این در مورد سرخیو آگوئرو هم صدق می‌کند. جالب‌تر اینکه سیتی در 39سال اخیر تنها یک بار در آنفیلد پیروز شده اما کارنامه سیتیزن‌ها در مقابل لیورپول در استادیوم اتحاد بهتر بوده. حالا هم قرار است دو تیم یک بار دیگر در اتحاد به مصاف هم بروند.

 

رحیم استرلینگ هم از زمانی که پنج سال پیش با جدایی از لیورپول به سیتی پیوسته در مقابل تیم سابقش چندان موفق نبوده. او بعد از ده بازی با لیورپول و ناکامی در باز کردن دروازه تیم سابقش در ماه آگوست گذشته موفق شد دروازه شاگردان کلوپ را برای اولین بار باز کند.

 

 

با اینحال شاگردان کلوپ می‌دانند که سیتی بازی روز پنج‌شنبه را یک بازی حیثیتی می‌داند و برای پیروزی به آب و آتش خواهد زد. شاگردان گواردیولا پیش از شروع مسابقه برای تبریک قهرمانی لیورپول برای خوشامدگویی به بازیکنان این تیم گارد احترام تشکیل خواهند داد تا از دست دادن تلخ جام قهرمانی لیگ برتر برایشان یک بار دیگر تداعی شود. این می‌تواند تاثیر روانی مثبتی بر روحیه سیتیزن‌ها داشته باشد.

 

یک نگرانی عمده لیورپول در این بازی بدون شک آمادگی عالی رحیم استرلینگ در دوران پساکرونا است. استرلینگ در دوران پیش از کرونا به خصوص در ماه‌های آخر چندان روی فرم به نظر نمی‌رسید ولی او بعد از شروع دوباره مسابقات فوتبال در دوران پساکرونا عالی ظاهر شده. او در جریان پیروزی 3-0 تیمش مقابل آرسنال در اولین بازی بدون تماشاچی در انگلیس، نشان داد که آمادگی‌اش با دوران پیش از کرونا فرق کرده.

 

گلی که او دیشب در جریان پیروزی 2-0 تیمش مقابل نیوکاسل در جام حذفی به ثمر رساند از آن هم زیباتر بود. گل زدن به زیبایی هر چه تمام‌تر در مقابل نیوکاسلی که به شدت دفاعی بازی می‌کرد زنگ خطر را برای کلوپ و شاگردانش به صدا در آورده و به آنها خاطرنشان کرد باید به شدت مراقب رحیم استرلینگ باشند.

 

 

لیورپول رحیم استرلینگ منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول رحیم استرلینگ منچستر سیتی رحیم استرلینگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونی: گلزنی مقابل لیورپول لحظه مهمی برای من بود؛ تلاش می‌کنم از انتقادات یاد بگیرم

وینگر برزیلی و ۲۴ ساله شیاطین سرخ، در تلاش است تا خودش را به سطح مورد انتظار هواداران این باشگاه برساند. 

آنتونی می‌گوید در تلاش است با بهبود توانایی‌های خود در تمرینات، پیشرفت مد نظر هواداران منچستریونایتد را تجربه کند. 

طرفداری | به گزارش United Stand، آنتونی در جریان برد ۴-۳ روز گذشته منچستریونایتد مقابل لیورپول موفق شد تا دومین گل خود طی ۱۱ ماه اخیر را به ثمر برساند. او این گل را، گلی ارزشمند برای خود و تیمش می‌داند. 

بازی خیلی خوبی بود. تیم ما تا آخرین لحظه جنگید. نشان دادیم که منچستریونایتد مقابل هوادارانش چه قدرتی دارد. ما این شانس را داریم تا جام دیگری برای این باشگاه کسب کنیم و برای این هدف خواهیم جنگید. قهرمان شدن با یونایتد، رویای همه است. 

گلی که زدم، خیلی مهم بود؛ این فرصت را به ما داد تا به وقت‌های اضافه برویم و برای برنده شدن تلاش کنیم. از نگاه شخصی، لحظه خیلی مهمی برای من بود. من به این گل نیاز داشتم. من در تمرینات روی پای راستم کار کرده‌ام تا بهتر شود. امیدوارم به عنوان یک وینگر، بهترین تلاشم را برای کمک به تیم در امور دفاعی انجام داده باشم. 

در این بازه، چیزهای زیادی یاد گرفتم. تلاش می‌کنم از هر انتقاد یاد بگیرم و متوجه شوم که از کدام جهت جای پیشرفت دارم. من در سکوت تلاش کرده‌ام تا بهتر شوم و فوتبال خودم را درون زمین به نمایش بگذارم. من از پتانسیل خودم آگاه هستم و می‌دانم که چرا منچستریونایتد مرا استخدام کرد. می‌خواهم همه این‌ها را درون زمین جبران کنم. هم تیمی‌ها و خانواده‌ام اعتماد به نفس زیادی به من می‌بخشند. من قدردان منچستر هستم؛ بودن در اینجا، رویایی بود که یک عمر داشنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • نگرانی گواردیولا: الان وقتش نبود هالند!
  • واکنش متفاوت اریک تن هاخ به گل پیروزی‌بخش منچستریونایتد مقابل لیورپول در مقایسه با گل های قبلی بازی / فیلم
  • آنتونی: گلزنی مقابل لیورپول لحظه مهمی برای من بود؛ تلاش می‌کنم از انتقادات یاد بگیرم
  • روی کین: پیروزی مقابل لیوپول می‌تواند نقطه عطفی برای تن هاخ باشد
  • حذف لیورپول مقابل منچستر در یک دیدار پرگل و دراماتیک
  • حذف دراماتیک لیورپول از جام حذفی انگلیس مقابل منچستر یونایتد
  • منچستریونایتد باید از محمد صلاح بترسد؛ آماری که واقعی به نظر نمی‌رسد!
  • چلسی 4-2 لستر: صعود نفس‌گیر به نیمه نهایی جام حذفی
  • یورگن کلوپ: در طول دوران حضورم در لیورپول، رقابت واقعی با منچستریونایتد نداشتیم
  • موتور پیکان روشن شد؟