Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس تیموری تاکیید کرد که طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، انتخابات را دبیر مجمع و هیئت برگزار می‌کنند.

طرفداری - عباس تیموری دبیر هیئت فوتبال استان تهران، در خصوص انتخابات هیئت فوتبال و نامزدهای انتخابات صحبت هایی را عنوان کرد. روز گذشته اسامی برخی از افراد نامزد شده در انتخابات هیئت فوتبال اعلام شد و در این بین، اسم حبیب الله شیرازی، رئیس هیات فوتبال استان تهران به چشم می خورد که مخالفت شدید رضا گل محمدی را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس تیموری دبیر هیئت فوتبال استان تهران در گفتگوی رادیویی با تهران ورزشی، درباره ثبت ‌نام افراد در انتخابات هیئت فوتبال گفت:

تقریباً 19 نفر ثبت ‌نام کردند. آقایان محمودی، سعید فتاحی، خلیلی، شیرازی، بدخشان، گودرزی، نکیسا، صالح و ایلیکا ثبت ‌نام کرده ‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که «تأیید صلاحیت افراد چه زمانی مشخص می‌شود؟»، گفت:

بعد از این که کمیته سه نفره تشکیل شد، مدارک بررسی می ‌شود و بعد از آن استعلام از مراجع ذیصلاح انجام خواهد شد. بعد از آن فدراسیون تاریخ پیشنهادی را به ما می ‌دهند و ما بعد از آن زمان برگزاری انتخابات را اعلام می ‌کنیم.

دبیر هیئت فوتبال استان تهران در پاسخ به این سؤال که شیرازی با توجه به اینکه سرپرست هیئت فوتبال است می ‌تواند در انتخابات کاندیدا شود، تصریح کرد:

شیرازی الان رئیس هیئت فوتبال استان تهران است. طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، رئیس هیئت فوتبال نقشی در برگزاری انتخابات ندارد. انتخابات را دبیر مجمع و هیئت برگزار می‌کنند. این موضوع در اساسنامه عنوان شده است و ما از آن پیروی می‌کنیم. در تمام استان‌ها هم به همین سبک برگزار شده است. اگر در انجام این کار نقصی هم وجود داشته باشد، به دلیل ایرادات اساسنامه است و باید اساسانامه اصلاح شود. 

تیموری در پاسخ به این سؤال که بهتر نبود که بعد از اصلاح اساسنامه انتخابات برگزار شود، گفت:

من با حرف شما موافقم، اما فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال خواستار برگزاری انتخابات بود. امیدواریم که اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال در همین یکی دو ماه انجام شود و ما هم در همین دو ماهی که زمان برای تأیید صلاحیت‌ کاندیداها داریم، با اساسنامه جدید انتخابات را برگزار کنیم.

همچنین بخوانید

رضا گل محمدی: شیرازی ثبت نام کرده باشد نمی گذاریم انتخابات تهران را برگزار کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیئت فوتبال استان تهران برگزاری انتخابات دبیر هیئت فوتبال فدراسیون فوتبال هیئت فوتبال عباس تیموری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باب الحوائجی عصر یکشنبه در اولین نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان ری در سال جاری، اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ با تمام فراز و نشیب‌ها به اتمام رسید و در سال جدید با توجه به موقعیت‌های جدید نیاز است شرایط افزایش عوامل پدافند غیرعامل را برای کاهش آسیب‌ها در دستورکار و اولویت امور خود قرار دهیم.

باب الحوائجی ادامه داد: دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل می‌بایست در تمامی ادارات اجرایی گردد. در همین راستا رئیس هر اداره یا دستگاه بعنوان مسئول پدافند غیرعامل آن مجموعه شناسایی و تعریف شده و در همین راستا اگر اتفاق یا حادثه‌ای رخ دهد که اقدامی در خصوص رعایت اصول پدافندی آن انجام نشده باشد، مدعی العموم می‌تواند به عنوان ترک فعل، آن رئیس اداره را بازخواست و برای آن احکام قضائی متناسب صادر کند.

وی اضافه کرد: به دلیل وجود تهدیداتی که در سطح کشور وجود دارد و وظایفی که به عنوان رئیس اداره و مسئول پدافند غیرعامل مجموعه تحت مدیریت بر عهده ما می‌باشد، باید اقدامات متناسبی را انجام دهیم تا دچار مشکلات بعدی از جمله اتهام ترک فعل نشویم.

معاون استاندار تهران افزود: پدافند غیرعامل موضوع بسیار مهمی است و نیازمند آموزش افراد می‌باشد، کاهش آسیب‌ها و افزایش هزینه‌های دشمن به جهت اقدامات ما نیازمند ارائه طرح و برنامه و آموزش افراد می‌باشد و به همین دلیل ضروری است برای اعضای شورا و کارگروه‌های ذیل آن دوره‌های آموزش پودمانی برگزار شود.

رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان ری در ادامه گفت: یکی دیگر از موارد مهم فعال شدن کارگروه‌های ذیل شورا می‌باشد و رؤسای کارگروه‌ها می‌بایست نسبت به تعامل و برقراری ارتباط با کارگروه‌های متناظر استانی اقدام کنند واز ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شورا و کارگروه‌های ذیل و بالادستی آن می‌بایست بهره گیری شود.

وی اضافه کرد: امروز می‌بایست بی تفاوتی را کنار گذاشته و از روزمرگی جلوگیری کنیم در تمامی ادارات باید طرح‌های جامع پدافندی توسط مشاوران ذی صلاح تهیه و پس از آن به دبیرخانه شورا ارسال شود، شناسایی تهدیدات و فرصت‌ها جزئی از طرح‌های جامع است که می‌بایست توسط مشاور انجام شود و اعتبار آن را از محل یک درصد تملک دارایی‌ها تخصیص داد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: در آستانه انتخابات دور دوم هستیم که موضوع پدافند غیرعامل نیازمند توجه ویژه ای است، موضوع تأمین برق اضطراری، خطوط مخابراتی و آی تی، کاهش تهدیدات پدافندی انتخابات با توجه به برگزاری ۱۰۰ درصد الکترونیکی انتخابات و کاربری دستگاه‌های احراز هویت و صندوق‌های الکترونیکی از جمله مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6084734

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران