Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@15:19:36 GMT

9 پنالتی ؛ حربه‌ای که دوای درد پیکان نیست!(عکس)

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۷۰۳۳

دیشب یکی از سه گله دریافت شده را پیکانی‌ها موفق شدند با گلزنی مغانلو پاسخ دهند اما تاثیری در جایگاه جدولی آن‌ها این گلزنی مهاجم‌شان نداشت.

به گزارش "ورزش سه" تیم پیکان در لیگ نوزدهم، نسبتا تیم جوان و کم‌تجربه‌ای به حساب می‌آید؛ به ویژه خط آتش آن‌ها که با حضور بازیکنانی چون شهریار مغانلو، فراز امامعلی و سعید واسعی میانگین سنی 25 سال را دارد و هوش، تکنیک و سرعت بالای این مثلث باعث شده است تا نیلی‌پوشان پایتخت، با یک حربه خاص مقابل رقبا گلزنی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حربه‎ای که دیشب برابر پرسپولیس هم از سوی شاگردان ویسی به کار گرفته شد اما در واپسین دقایق بازی بود و نتوانست دردی را برای پیکانی‌ها دوا کند؛ ضربه پنالتی شهریار مغانلو که کلین شیت علیرضا بیرانوند از شکست و مغانلو را به تنهایی صدرنشین جدول گلزنان کرد اما برای فرار پیکان از رده انتهایی جدول، مثمرثمر نبود.

 

 

پیکانی‌ها با این حربه تاکنون توانسته‌اند 9 ضربه پنالتی در لیگ نوزدهم به دست آورند؛ آماری حیرت انگیز که حاصل همکاری سه نیروی تهاجمی‌شان بوده است اما نتوانسته آن‌ها از جمع فانوس به دستان جدول جدا کند. چرا که به نظر می‌رسد آن‌ها در خط حمله با زدن 29 گل در 22 مسابقه، چندان مشکل فنی بزرگی ندارند اما در خط دفاعی، 41 گل در این فصل دریافت کرده‌اند و به خوبی آمار گل‌های دریافتی، خنثی بودن اثرات پنالتی‌های به دست آمده را نمایان می‌سازد.

 

معضل بزرگی که اگر عبدالله ویسی بتواند آن را برطرف کند و از سوی دیگر، از حربه گلزنی خود به درستی استفاده کنند می‌تواند خودروسازان را به بقا در لیگ نوزدهم امیدوار کند و نام آن‌ها را از جمع مسافران لیگ دسته اول، جدا کند.

 

پیکان علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران شهریار مغانلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندریک و تقسیم خوشحالی خود با پدرش پس از گلزنی مقابل اسپانیا در سانتیاگو برنابئو / فیلم

اندریک پس از گلزنی مقابل اسپانیا، شادی پس از گل خود را با پدرش تقسیم کرد.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهرستان شهریار: شب قدر فرصتی استثنایی در زندگی مادی و معنوی انسان ها است 
  • خوشحالی بلینگامی بدلِ جود بلینگام پس از گلزنی / فیلم
  • «صبح تبریز»؛ با یاد شهریار عدل
  • اندریک و تقسیم خوشحالی خود با پدرش پس از گلزنی مقابل اسپانیا در سانتیاگو برنابئو / فیلم
  • جزئیات بازسازی مجموعه تئاتر محراب در سال ۱۴۰۳/ ۲ پروژه پلاتوسازی در شهریار و پرند به نتیجه رسید
  • تمرین با نشاط سپاهان در حضور شهریار و کاوه؛ گزارش تصویری
  • بازدید استاندار تهران از ستادهای نوروزی خدمات سفر غرب این استان
  • اندریک سریع‌تر از پله و رونالدو در گلزنی برای برزیل
  • خلاصه بازی برزیل 3 - اسپانیا 3
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)