Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ کاروان زیر سایه خورشید در ادامه سفرهای خود به استان هرمزگان، پرچم متبرک رضوی را به یکی از جزایر خلیج فارس برد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، کاروان زیر سایه خورشید از روز اول دهه کرامت و از میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها وارد هرمزگان شده است و تا میلاد با سعادت حضرت رضا علیه السلام نیز در این استان حضور خواهد داشت در سفر دیگری به جزیره بوموسی پرچم متبرک رضوی را به این جزیره استراتژیک برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان «خورشید و کرامت» به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کندکاروان زیرسایه خورشید وارد شهرستان فردوس شدجشن زیر سایه خورشید با حضور خادمان رضوی در اردبیل برگزار می‌شود

حضور در گلزار شهدا، بیمارستان و تقدیر از کادر درمان، فرمانداری، ستاد فرماندهی ابوموسی، دریابانی و دیگر مراکز درمانی مهم‌ترین برنامه‌های این سفر بود. 

عکس از محمد رسول مرادی 

انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT7 واژه های کاربردی مرتبط دهه کرامت بیشتر بخوانید... جشن زیر سایه خورشید با حضور خادمان رضوی در اردبیل برگزار می‌شود کاروان زیر سایه خورشید وارد آستان مقدس حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) شد کاروان زیر سایه خورشید به جاسک رسید+تصاویر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دهه کرامت دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان ابنیه تاریخی سیستان از دریچه منشور ونیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمد هادی طهرانی‌مقدم بازدید رایگان از ابنیه‌های تاریخی سیستان و بلوچستان با شعار «بحران‌ها و منازعات از دریچه منشور ونیز» انجام می‌شود.
وی افزود: در این روز برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی با حضور اساتید برجسته نیز در موزه زاهدان برنامه‌ریزی شده است.
در سیستان و بلوچستان بیش از ۱۶۰۰ بنا و محوطه تاریخی ثبت شده وجود دارد.

دیگر خبرها

  • سایه روشن‌های ورزش استان
  • رییس جمهور وارد دامغان شد
  • رئیس جمهور وارد دامغان شد
  • ببینید | حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی 
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • بازدید رایگان ابنیه تاریخی سیستان از دریچه منشور ونیز
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • تصاویر نجومی ۲۹ فروردین (۱۷ آوریل)
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر