Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی روز دوشنبه در دیدار اعضای شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان با وی ابراز داشت: مردم مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه قاچاق را با تماس با ارگان‌های مرتبط مانند نیروی انتظامی گزارش کنند.
وی اضافه کرد: پیشگیری بهتر از درمان است و تقوا و تقویت این فریضه در جامعه حکم پیشگیری را دارد و باید این مهم بیش از پیش در جامعه مورد توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: استان سمنان جزو استان‌های مرزی نیست و اینکه چرا حجم زیادی از کالای قاچاق عبوری در محورهای مواصلاتی استان کشف می‌شود جای بررسی و سوال دارد که کالای قاچاق چگونه از مرز تا محور مواصلاتی استان سمنان می‌رسد.
آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: مال قاچاق همان مال حرام است که انسان را از رسیدن به سعادت دور می‌کند.
وی اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید در جامعه فراگیرتر و عملیاتی شود و اکنون آن‌ طور که انتظار می‌رود برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوب عمل نشده است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: قاچاق کالا و ارز در واقع آفت تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید است و باید همه مسوولان برای ریشه‌کن شدن این آفت بیش از پیش تلاش کنند.

برچسب‌ها سمنان استانداری سمنان کالای قاچاق سید محمد شاهچراغی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان استانداری سمنان کالای قاچاق سید محمد شاهچراغی سمنان استانداری سمنان کالای قاچاق سید محمد شاهچراغی قاچاق کالا و ارز مبارزه با قاچاق استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکار مسئولان در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️حجت الاسلام محمد علی قدس پور در خطبه‌های نماز جمعه به فرارسیدن لیالی قدر و شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: شب قدر شب تفکر و نزدیک شدن به خداوند است.
خطیب جمعه سمنان به نامگذاری سال جدید به نام جهش تولید با مشارکت مردم یادآور شد و گفت: مسئولان با راهکار‌های نو و شفاف سازی آن ضمن کسب اعتماد مردمی و تلاش درافزایش تولید زمینه‌ی تحقق اهداف نام گذاری سال را فراهم کنند.
وی به جنایات اسرائیل در غزه اشاره کرد و افزود:صهیونیست‌ها در هیچ زمانی تا این حد منفور در افکار عمومی  نبوده‌اند.
امام جمعه موقت سمنان روز قدس را به عنوان نماد همبستگی مسلمان از ابتکارات شیعیان خاطر نشان کر دو گفت: اثرات این روز برای دشمنان به خصوص رژیم صهیونیست و آمریکا از هزاران پهباد و موشک بیشتر است.
 حجت الاسلام محمد علی قدس پورهمچنین در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با تبریک به نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان گفت:صداقت در گفتار و کلام از بارزترین خصوصیات نمایندگان برای مقبولیت مردم قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • ابتکار مسئولان در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم
  • تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال
  • تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال از ابتدای طرح نوروزی
  • دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز کشف شد
  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • قاچاق می‌تواند جهش تولید را با مشکل مواجه کند
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر