Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشی گفت: در استان مرکزی با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده کاروان زیر سایه خورشید در ۹ شهرستان زرندیه، ساوه، کمیجان، شازند، خنداب، خمین، آشتیان و اراک حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد بخشی، سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی(ع) در استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ در تشریح فعالیت‌های انجام‌شده آستان قدس رضوی در شرایط کرونایی گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی برای کمک به مدافعین سلامت و مقابله با ویروس کرونا یکی از اقداماتی که انجام داد اهدای غذای تبرکی و تبرکات حضرت رضا(ع) بود که در کلیه بیمارستان های درگیر ویروس در استان تقدیم به جامعه سلامت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر جامعه سلامت، اورژانس ها، پارکبانان و گروه‌های جهادی نیز از تبرکت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) بهره‌مند شدند و به کلیه این مراکز با سرکشی که انجام دادیم حداقل با یک غذای تبرکی آنها را از برکات وجودی حضرت رضا(ع) بهره‌مند ساختیم.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی(ع) در استان مرکزی اظهار داشت: در رزمایش همدلی و مواساتی هم که در دستور کار آستان قدس رضوی بود بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان تهیه و توزیع شد که با مشارکت خیرین تأمین شد.

وی با اشاره به دیگر فعالیت های آستان در مبارزه با کرونا بیان کرد: در بحث تولید ماسک سعی کردیم یک پشتیبانی کلی از گروه های جهادی و کارگاه های تولید ماسک داشته باشیم که علاوه بر تهیه برخی از مواد اولیه کارگاه ها بسیاری از خادمیاران با حضور خود در کارگاه ها به گروه های جهادی کمک های بسیاری انجام دادند.

بخشی در تشریح برنامه های هفته کرامت بیان کرد: یکی از کارهای خوبی که آستان قدس رضوی هر ساله به شکل بین المللی انجام می دهد و امسال با توجه به شرایط کرونایی فضای بین المللی آن تغییر پیدا کرد اعزام کاروان زیر سایه خورشید است که در قالب خادمان حرم رضوی انجام می شود پرچم متبرک ضریح امام رضا(ع) را گردش می دهند و همه از برکات آن بهره می برند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی(ع) در استان مرکزی ادامه داد: در استان مرکزی با برنامه ریزی های انجام شده کاروان زیر سایه خورشید در ۹ شهرستان زرندیه، ساوه، کمیجان، شازند، خنداب، خمین، آشتیان و اراک حضور پیدا می کنند که این برنامه از روز شنبه در شهرستان زندیه آغاز شده است.

وی بیان کرد: کاروان زیر سایه خورشید ۸ تیر ماه روز یکشنبه در شهرستان ساوه، ۹ تیرماه در آشتیان و تفرش، ۱۰ تیرماه در خمین، ۱۱ تیرماه در شازند، ۱۲ تیر ماه در اراک و ۱۳ تیرماه در کمیجان حضور پیدا می کنند.

بخشی اظهار داشت: کلیه برنامه هایی که کاروان زیر سایه خورشید شرکت می کنند با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد که این برنامه ها شامل حضور در جمع نیروهای مسلح، دیدار با ائمه جمعه، حضور در مزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا است.

وی خاطر نشان کرد: از جمله برنامه های کاروان زیر سایه خورشید دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، حضور در یکی از واحدهای صنعتی تحت عنوان حمایت از جهش تولید، دیدار با مسئولین و کارمندان دستگاه قضائی و تقدیر از تلاش گران جبهه سلامت و گروه های جهادی است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی کاروان زیر سایه خورشید استان مرکزی گروه های جهادی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه