Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@23:30:49 GMT

بعد از چند هفته شاخص بورس منفی شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۷۷۱۱

بعد از چند هفته شاخص بورس منفی شد

به گزارش صدای ایران، معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص این بازار با ۱۰ هزار و یک واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۴۸۱ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۵۴۱۹ واحد کاهش یافت و رقم ۴۳۴ هزار و ۷۴۸ هزار واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران این بازار امروز یک میلیون معامله انجام دادند که ۱۵۷ هزار و ۱۹۴ میلیارد ریال ارزش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان و گروه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گلگهر و گروه مدیریت سرمایه‌ گذاری امید نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

بانک‌های ملت و تجارت، فولاد مبارکه اصفهان، گسترش سرمایه‌ گذاری ایران خودرو، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان و گلوگزان نیز نمادهای پربیننده بورس بودند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز روندی نزولی داشت و با ۱۱۰ واحد کاهش، رقم ۱۵ هزار و ۹۵۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران فرابورس ۶۷۲ هزار معامله به ارزش ۵۵ هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال انجام دادند.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سهامی ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، سرمایه‌ گذاری صبا تامین و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل سنگ آهن گوهر زمین و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

سهامی ذوب‌آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، پتروشیمی تندگویان، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، سیمان لار سبزوار، بانک دی و گروه سرمایه‌ گذاری میراث فرهنگی نمادهای پربیننده این بازار بودند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شاخص بورس رشد منفی صدای ایران سهام معامله بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، شاخص هم‌وزن امروز با ۳۷۹ واحد افزایش به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد افزایش به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۲ واحد رشد، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۸۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت نزدیک به سه میلیارد و ۹۳۵ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای شگویا، هرمز، خاور و وسپهر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • بازار سرمایه منفی شد | برای بازگشت دامنه نوسان امروز تصمیم گیری می شود
  • افت ۴۹۹۹ واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس در سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ماند