Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره لزوم محدودیت در استفاده از تلفن همراه نمایندگان در مجلس اظهار داشت: واقعیت این است که زمانی که تلفن یک نماینده در زمان برگزاری جلسه علنی مجلس و یا کمیسیون زنگ بخورد تمرکز آن نماینده حتما آسیب می‌بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمانی که یک نماینده از نظر تمرکز نداشته باشد حتما نمی‌تواند به صورت دقیق انجام وظیفه کند اما در این صورت باید خود نمایندگان تصمیم بگیرند.

عضو هیأت رئیسه مجلس در ادامه گفت: ما در زمینه ممنوعیت یا محدودیت استفاده از تلفن همراه با نمایندگان در جلسه علنی و یا کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیاز به اصلاح آئین‌نامه داریم.

سلیمی ادامه داد:‌ ما قبلا موضوع محدودیت و ممنوعیت استفاده از تلفن همراه نمایندگان را مطرح کرده بودیم اما نمایندگان موافقت نکردند.

وی در همین اساس اضافه کرد: ‌اگر نمایندگان در این زمینه به هر شکلی موافقت کنند کار بسیار درستی است چراکه در زمان استفاده از تلفن همراه در زمان برگزاری جلسات علنی و کمیسیون‌ها کار درستی نیست.

عضو هیأت رئیسه مجلس در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: به هر حال در این زمینه باید خود نمایندگان تصمیم بگیرند و ما حاضریم از آنها حمایت کنیم.

سلیمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ‌در این حوزه خلاء ‌قانونی داریم که باید آئین‌نامه اصلاح شود و این از جمله مواردی است که باید جمع نمایندگان در آن تصمیم‌گیری کنند.و بنده به عنوان یک فرد شخصا موافق این طرح هستم.

کد خبر 526722 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استفاده از تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده نگهداری ۲ هزار تلفن همراه قاچاق در منزل شخصی، در شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه مذکور پس از بررسی لازم و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه در نهایت متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته شاهی، پس از انجام مراحل قانونی جریمه صادره از متهم وصول شد.

وی در تشریح جزئیات کشف این پرونده، بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی استان کرمانشاه تخلف نگهداری این تعداد تلفن همراه به صورت غیرقانونی را کشف و گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6085397

دیگر خبرها

  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان