Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آمریکایی‌ها در موضوع حقوق بشر معیارهای چندگانه دارند گفت: خوش‌بینی به آمریکایی‌ها کشور را هفت سال معطل کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدحسین صفار هرندی شامگاه یکشنبه در مراسمی که به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در سمنان برگزار شد اظهار داشت: آمریکا در حالی دم از حقوق بشر می‌زند که خود در این زمینه مواضع متناقض و چندگانه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمریکا در حالی ایران را ناقض حقوق بشر می‌داند که درباره اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی موضع سکوت را اختیار می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: آمریکا مردم مظلوم فلسطین را چون از سرزمین اشغالی خود دفاع می‌کنند و برای آن می‌جنگند تروریست می‌نامد اما از اشغالگری رژیم صهیونیستی دم نمی‌زند.

صفار هرندی همچنین به اشاره به اقدامات ددمنشانه داعش در عراق و سوریه گفت: داعش در موصل سر یک هزار و 700 جوان عراقی را برید اما آمریکایی ها باز دم از حقوق بشر نزدند و  داعشی که ساخته و پرداخته خود آمریکایی‌ها بود، از سوی آن‌ها حمایت می‌شد تا در حق مردم منطقه دست به جنایت‌های فراوانی بزنند.

مستندهای «نقض حقوق بشر آمریکایی» روی آنتن شبکه مستندفعال حقوق بشر نیجریه‌‌ای در بوشهر: جبهه مقاومت به هیچ عنوان عقب نشینی نخواهد کردامام جمعه بوشهر: استان بوشهر آلبوم تاریخی تجاوز حقوق بشر توسط غرب است

وی همچنین به واقعیت امروز آمریکا در برابر بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: آمریکا در زمینه مبارزه با کرونا و مقابله با آن باز هم تبعیض قائل شده به‌طوری‌که در حال حاضر آمار مرگ‌ومیر سیاه‌پوستان مبتلا به کرونا بیش از سفیدپوستان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به معطلی هفت‌ساله کشور به خاطر خوش‌بینی به آمریکا گفت: امروز که دنیا درگیر کرونا شده است و همه متوجه درماندگی آمریکا در برابر این ویروس شدند اما کشور به خاطر خوش‌بینی برخی به آمریکا هفت سال معطل ماند.

صفارهرندی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هزینه سازش به‌مراتب از مقاومت بیشتر است افزود: متأسفانه برخی راه حل رفع مشکلات کشور را در گفت‌وگو و مذاکره با آمریکا می‌بینند و این در حالی است که ویروس کرونا نشان داد که آمریکا چقدر درمانده است.

وی با اذعان به اینکه توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره آمریکا می‌توانست مانع ایجاد مشکلات امروز باشد افزود: اگر از هفت سال گذشته به این مهم توجه می‌شد امروز کشور درگیر مشکلات فعلی نبود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز چه کسی پاسخگوی معطلی 7 ساله کشور است افزود: عده‌ای در آن زمان می‌گفتند شما زبان جهان را نمی‌دانید و باید این مهم را به افرادی که زبان جهان را می‌داند سپرد اما امروز بعد از هفت سال به نسخه‌های نیروهای جهادی روی آوردند.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P/S6,64/CT11 بیشتر بخوانید... برنامه‌های هفته حقوق بشر آمریکایی در استان هرمزگان اعلام شد فرمانده سپاه بوشهر: جنایات آمریکا نقض آشکار حقوق بشر است همایش تبیین حقوق بشر آمریکایی در همدان برگزار می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حقوق بشر آمریکایی آمریکایی ها هفت سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه و ارتش، دو بال مقتدر کشور

نماینده ولیّ‌فقیه در استان مرکزی گفت: سپاه و ارتش در جنگ تحمیلی کنار یکدیگر توانستند مقتدرانه از کشور دفاع کنند و امروز نیز قدرت این نیرو‌ها به دنیا اثبات شده است و امنیت کشور را حفظ می کنند.

امام جمعه اراک در خطبه‌های سیاسی عبادی امروز نماز جمعه اراک به خوی استکباری آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آمریکا شب گذشته با وجود ۱۲ رای مثبت برای به رسمیت شناختن فلسطین مستقل، از حق وتو استفاده و با آن مخالفت کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: مردم باید حرمت جامعه، موازین الهی، قوانین و خدمت گذاران را رعایت کنند و نباید حرمت‌شکنی در جامعه رخ دهد.

او با اشاره به سالروز زمین‌گیر شدن نیرو‌های آمریکایی در طبس با طوفان شن، گفت: خداوند پشتیبان حق و مظلوم است و هیچ ظلمی پابرجا نمی‌ماند.

در ادامه نیز ظرفیت‌های بسیار فوق‌العاده‌ استان را برشمرد و مسئولان را این گونه مورد خطاب قرار داد: یکی از ظرفیت هایی که وجود دارد و باید به درستی از آن استفاده شود، منابع آبی است و برای آبیاری بخش کشاورزی باید از سیستم‌های جدید بهره گرفته شود تا هدر رفتن آب به حداقل میزان ممکن کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش، دو بال مقتدر کشور
  • معیارهای جدید محاسبه و پرداخت حقوق کارگران اعلام شد/ اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن