Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان یک کارشناس فوتبال گفت: اصولی که یک تیم فوتبال را می‌سازد موارد استراتژیک است که متأسفانه ویروس کرونا طرح‌های استراتژیک تمام تیم‌ها را از بین برد.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازی شب گذشته تیم‌های ذوب‌آهن و پدیده شهر خودرو که با شکست ۲ بر یک ذوب‌آهن همراه بود، اظهار کرد: بازیکنان دو تیم اکثراً با توپ غریبه بودند به این معنا که به دلیل وقفه طولانی در برگزاری لیگ برتر از نظر تکنیکی کاملاً ضعیف بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصولی که یک تیم فوتبال را می‌سازد موارد استراتژیک است که متأسفانه ویروس کرونا طرح‌های استراتژیک تمام تیم‌ها را از بین برد.

وی افزود: تیم‌ها برای حضور در هر فصلی ۸ هفته تمرین بسیار خوب می‌خواهند و در برخی از روزها باید سه جلسه تمرین کرد و وقفه طولانی در لیگ برتر به این معنا بود که لیگ باید دوباره از نو آغاز شود و تیم‌ها این ۸ هفته تمرینات فشرده نداشتند و بازیکنان دارای بدن آماده‌ای نبودند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: وقتی بدن آماده نباشد در دوندگی بازیکنان تأثیر منفی می‌گذارد و آسیب‌دیدگی‌های بازیکنان شدید می‌شود. بنابراین وقتی بازیکنان تمرینات فشرده‌ای نداشته باشند از نظر تکنیکی ضعیف و با توپ غریبه هستند که در بازی ذوب‌آهن و پدیده شهر خودرو این مشکل به خوبی مشاهده شد.

چرخابی گفت: بازی‌های شب گذشته از نظر کیفی خوب نبودند و بازی ذوب‌آهن و پدیده شهر خودرو نیز همین وضعیت را داشت و بازیکنان اشتباه‌های زیادی داشتند. در این نوع بازی‌ها تیمی که بتواند از موقعیت‌های اندک نهایت استفاده را ببرد برنده بازی می‌شود که شهر خودرو همین کار را کرد و ذوب‌آهن از ضربه پنالتی خود هم نتوانست استفاده کند.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن از شرایط آرمانی خود دور است و تغییرات در یک تیم خواسته یا ناخواسته بر روی عملکرد بازیکنان تأثیرگذار است. لوکا بوناچیچ از بازی بعدی هدایت تیم ذوب‌آهن را بر عهده خواهد گرفت و جابجا شدن مربیان در بازه زمانی کوتاه تأثیرات منفی دارد و ذوب‌آهن باشگاهی است که جز رکوردداران حضور بازی‌های آسیایی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتبال ایران تيم فوتبال ذوب آهن شهر خودرو ذوب آهن تیم ها یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر ایران به صورت منظم و مستمر در 23 سال گذشته برگزار شده و رفته رفته سروشکل حرفه‌ای‌تری نیز به خود گرفته و با تمام مشکلات، به عنوان یکی از مهمترین رقابتهای فوتبالی در قاره آسیا محسوب می‌شود و در عین حال موردتوجه‌ترین تورنمنت و لیگ ورزشی در کشور نیز به حساب می‌آید.

فارغ از دشواری ورزش فوتبال که با ممارست و مصدومیت فوتبالیست‌ها و فشار شدید ناشی از نتایج و عملکردها برای مدیران، مربیان و بازیکنان همراه است، لیگ برتر ایران از نظر کیفی از سطح قابل‌توجهی برخوردار است و به عنوان یکی از 5 لیگ برتر آسیا شناخته می‌شود. اغلب مربیان و بازیکنان خارجی نیز این عقیده را دارند که فوتبال ایران با اتکا بر فیزیک فوتبالیست‌ها و توجه عمومی، خود را به سطحی رسانده که تنه به تنه جی لیگ و کی لیگ شرق آسیا هم می‌زند.

در لیگ ایران عموما پیشبینی‌ها درست از آب در نمی‌آید. کافی است همین حالا در فاصله شش هفته تا پایان از خودتان و اطرافیانتان بپرسید: کدام تیم قهرمان می‌شوند؟ کدام تیمها سهمیه می‌گیرند؟ کدام تیمها سقوط می‌کنند؟ نخست، گوناگونی پاسخ‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد و سپس احتمالا نتایج واقعی در هفته سی ام، بر تعجب شما خواهد افزود. این در حالی است که شاید در لیگ برتر عربستان، الهلال از همین حالا قهرمان شده، النصر با فاصله در جایگاه دوم قرار گرفته و تیم الحزم نیز صعود خود را قطعی کرده است.

لیگ برتر خلیج فارس به عنوان یک رقابت ورزشی، با مصدومیت شدید نیز همراه است اما شاید بیش از آنکه این آسیب‌ها به چشم بیاید، توجه رسانه‌ها و هواداران باشد که فشاری خردکننده را به کارکنان این لیگ وارد می‌کند. این چیزی است که شما در هیچ یک از رشته‌های ورزشی دیگر در ایران مشاهده نخواهید کرد، اینکه حتی یک مسئول غیر عالی رتبه نیز در نهادهایی نظیر فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و حتی باشگاه‌ها به قدری مورد سوال و توجه قرار می‌گیرد که شاید مقام ارشد در ورزشی دیگر اینطور نباشد.

در لیگ ایران همیشه رقابت برای رسیدن به جایگاه بهتر و شغل مهمتر ادامه دارد. سرمربیان تمام تلاش خود را می‌کنند تا برای فصل آینده پیشنهاد بهتری بگیرند و بازیکنان تا آخرین لحظه امید خود را برای درخشش و بازی در تیمی بهتر از دست نمی‌دهند. ترنور مالی فوتبال ایران به هزاران میلیارد تومان رسیده و این ناشی از همان رقابت دشوار و همان توجه عمومی ویژه است که فوتبال و به خصوص لیگ برتر خلیج فارس در ایران را تبدیل به یک رویداد بسیار بسیار مهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • صحنه هایی که بهره هوشی بازیکنان در زمین فوتبال به کمترین حد خود می رسد! / فیلم
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست