Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، ، سرهنگ غلامعلی شکری فرمانده انتظامی فارسان گفت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد در بخش جونقان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فارسان قرار گرفت.

او افزود: مأموران پس از بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات گسترده، قاتلی که برادر خود را به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده بود را شناسایی و از حضور او در شهرستان کوهرنگ اطمینان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری عملیات ضربتی برای دستگیری متهم

شکری اضافه کرد: یک تیم تخصصی از مأموران پلیس آگاهی در یک عملیات ضربتی متهم را در بیابان‌های منطقه بیرگان کوهرنگ دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان فارسان منتقل کردند.

او ادامه داد: متهم در بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری قتل پلیس جرم اخبار حوادث شهرستان دستگیر قاتل فراری دستگیر شد اخبار چهارمحال و بختیاری فیلم عکس اخبار تهران فضای مجازی حوادث تهران ایران قتل ویدیو دادگاه پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: باهدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی یک انبار محل دپوی کالای قاچاق را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.   وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از انبار موصوف تعداد زیادی لوازم خودرو، لوازم پزشکی، لوازم برقی و الکتریکی قاچاق که در حال بارگیری داخل یک‌دستگاه خودروی کامیون بودند را کشف کردند.   سردار میرفیضی ادامه داد: در عملیات دیگر ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهبهان یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی قاچاق را شناسایی و آن را متوقف کردند.   فرمانده انتظامی استان خوزستان ارزش ریالی ۲ محموله کالای قاچاق کشف شده را ۱۰۵ میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: در این ارتباط ۲ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهبهان معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • جزئیات تازه درباره فوت متهم ؛ این شرور قرص‌ها را در کجا پنهان کرده بود؟ | کاربری جدید مقر پلیس در خیابان وزرا چیست؟
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین