Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، طی مراسمی که جمعی از مسئولان شهرستان و واحد‌های مختلف شبکه بهداشت و درمان حضور داشتند، از زحمات شاهی قدردانی و لقمان منصور پور به عنوان سرپرست جدید بیمارستان امام خمینی مهاباد معرفی شد.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: اخلاق محوری، قانون گرایی، فرآیند محور بودن، تکریم ارباب رجوع و مشارکت اجتماعی و فردی و خرد جمعی باید جزو ۵ مولفه اساسی برای ارتقا سلامت شهروندان در محیط درمانی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد خاطرنشان کرد: احترام در محیط کار، رضایت مندی ارباب رجوع از همکار ارائه دهنده خدمت و اعتقاد به بهبود مستمر در بیمارستان باید نهادینه شود. با هم بودن آغاز، با هم ماندن پیشرفت و با هم کار کردن موفقیت را به دنبال دارد.

لقمان منصور پور سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد گفت: بیمارستان مهاباد به عنوان بلوک درمانی جنوب استان و دارای کادر درمانی و نیرو‌های توانمند می‌باشد خدمت در بیمارستان یک کار تیمی است و کار تیمی مستلزم تعامل و همکاری و مشارکت همه پرسنل است.

شایان ذکر است دکتر لقمان منصور پور دارای تخصص مغز و اعصاب بوده و سوابق ریاست بیمارستان مهاباد را در سنوات گذشته در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان معارفه و تودیع علوم پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز

همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی امروز چهارشنبه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی صبح امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در پادگان تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع برگزار شد و یگان‌های نمونه از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند و آمادگی، اقتدار و توان رزمی خود را برای دفاع از کیان ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

۲۹ فروردین یادآور رشادت‌های مردان بزرگی است که با شجاعت از جان خود گذشتند و از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند. سال ۱۳۵۸ بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند و در همان روز نیروهای مسلح در برابر ایشان رژه رفتند.

در واقع نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی (ره) بود. آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی‌های مختلف داخلی و خارجی روبه‌رو بود.

در شرایطی که دشمنان کمین کرده انقلاب و به تبعیت از آن‌ها دوستان ناآگاه، توطئه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سر داده بودند و ارتش در حساس‌ترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود، امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش پا در میدان نهادند و نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردند.

ارتش انقلابی در طول ۴۵ سال گذشته نشان داده است که فدایی ملت و حافظ مرزهای ایران زمین و نگهبان بیدار جمهوری اسلامی است و رشادت‌های این نیروی الهی در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن هرگز فراموش نخواهد شد.

کد خبر 745365

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد